Už cca za týden ...

6. dubna 2011

... se můžete těšit na další nášup pařížských fotek. Teda pokud zase nějaký sopce nebouchnou saze, jako minulý rok v tuhle dobu :D
Sice to nakonec dobře dopadlo, a já výlet jen o pár dní musela přesunout, o jeden den zkrátit a za přebookování zaplatit pár korun navíc, ale stejně to byl zbytečný stres. Zvlášť když naše letadlo bylo tehdy teprve druhé, které od celého vysoptění statečně vylétlo směr město nad Seinou, a ještě pár hodin před startem se nevědělo, jestli se vůbec odletí, přičemž pravidelné refreshování webu pražského letiště v obavách o naskočení velmi ošlivého slůvka "cancel" u našeho spoje se stalo hlavní celodenní zábavou. U ostatních leteckých společností se stejnou trasou totiž bylo zcancelováno zcela nekompromisně a v předstihu.
A to ani nemluvím o původní rezervaci na hotel - zrušit, či nezrušit? V dobu, kdy ještě bylo možno provést zrušení bez sankcí, byl odlet zatím pořád potvrzen. Což ale vůbec nic neznamenalo, protože situace se měnila z hodiny na hodinu, kdežto já tuhle hotelovou záležitost musela vyřešit celé dva dny předem (pokud jsem nechtěla riskovat naúčtování první noci v případě no show, což jsem samozřejmě nechtěla). Nakonec jsem si řekla, že bude lepší se vystavit nutnosti hledat na poslední chvíli hotel nový, pokud by se pesimistický scénář nenaplnil a let zůstal plánován, a rezervaci jsem odvolala. Nostradamus by ze mě měl radost. Definitivně zrušeno totiž bylo už následující dopoledne.

Takže ťukám na dřevo, ať tuhle pěknou velikonoční výlohu v Ladurée můžu obdivovat brzo i naživo ... :)



zdroj foto: http://saintandlibertine.com/

1 comment

Nové komentáře nejsou povoleny.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...