Máte rádi francouzskou lékárenskou kosmetiku?

28. prosince 2011

Já docela dost. Dokonce se z ní rekrutuje několik mých hvězdných stálic, bez kterých si už kosmetický život nedovedu ani moc představit.






Ráda ovšem zkouším i věci nové, a tak když jsem dostala nabídku spočívající v recenzování právě těchto značek, shledala jsem ji pochopitelně poměrně zajímavou a zváženíhodnou. Zvážení nakonec dopadlo v její prospěch a tak se do budoucna můžete těšit na recenze produktů dostupných v eshopech www.vichyshop.cz, www.la-roche.cz, www.biodermashop.cz, www.dermo.cz a www.hairstore.cz. Posledně jmenovaný kromě produktů sehnatelných v lékárnách nabízí i vlasovou kosmetiku značek Loreal Professionnel a Matrix, které jsou ke koupi v kadeřnických salonech, nicméně protože všichni víme, že ani tady s kvalitou nešlápneme vedle, nebudeme ho z party, jinak bílopláštníků, vykopávat.

Jak jsem už poznamenala, nabídku jsem promýšlela, přijetí nebylo automatické. Na rovinu říkám, že bych nedoporučovala nic, o čem bych si upřímně nemyslela, že to za doporučení stojí - aneb možnosti uplacení na úkor objektivity se u mě rozhodně bát nemusíte.

O to, proč jsem se zmíněné eshopy doporučit rozhodla, se s vámi samozřejmě podělím:

1) odběrné místo v Praze

To je něco, na co u kosmetiky bohužel často nenarážím, a pro mě tedy jednoznačně velké plus - většinou se mi totiž poštovné platit nechce a tak pátrám vždy po nějakém eshopu, kam si můžu skočit osobně.
V případě, že vás Praha nezajímá, dodávám, že osobní odběr je možný i v Brně, Ostravě a Hradci Králové.

2) reálné poštovné

ČP: 59 Kč při platbě předem, 99 Kč při dobírce
Kurýr: 59 Kč při platbě předem, 89 Kč při dobírce

Tohle víceméně souvisí s bodem č. 1 - poštovné se mi totiž u většiny eshopů nechce platit zejména proto, že je nepřijatelně přepálené. Každý, kdo občas zajde na poštu, tak ví, že poslat balíček běžné velikosti fakt nestojí výpalné ve výši 150 Kč nebo něco podobně nesmyslného, hodného leda tak podmínek ruské mafie - to že chtějí takovou věc zbytečně posílat obchodním balíkem nebo přes eňo ňuňo husto drsno alternativní dopravce je jen jejich problém, mě to jako fakt nezajímá; ani trochu - nechci platit víc, než je nezbytně nutné - takže mi úplně stačí zaslání typu doporučená zásilka, doporučený balík nebo cenný balík - a tam to ani náhodou nedosahuje takových částek. Proto dávám palec hore každému, kdo si poštovné drží na příčetné hladině.

3) fajn ceny

Profláklé tvrzení o tom, že jsou nejlevnější, opravdu nečekejte. Nic takového garantovat nemůžu, protože opravdu nehodlám porovnávat každý jeden výrobek v jejich nabídce se všemi dalšími. Z toho, co jsem viděla, se ale dá říci, že ceny mají velice slušné, a když vezmete v úvahu poštovné/odběr, tak možná nakonec i dojdete k závěru, že to zrovna nejlevnější nabídka je - to už si každopádně vykoumejte sami podle toho, co vás konkrétně zajímá.

4) koukatelný design eshopů

Ok, tohle je takový povrchnější bodíček, ale já dám na dyzajn prostě všude a u všeho. A co na člověka občas z webu vykoukne, není vždy potěchou pro oko. No a tyhle eshopy zrovna docela jsou, je to takové čisté, moderní a přehledné. Prostě nemám námitek.

5) pozitivní recenze na heuréce v řádech stovek

Kdyby nebyly dobré, doporučení bych si na triko nevzala.




Nyní ještě dvě poznámky ohledně budoucích recenzí:

1) pokud by se vám třeba začalo časem zdát, že jsou podezřele pozitivní, tak chci předem rozpýlit možné obavy z neobjektivity - osobně DOUFÁM, že doporučující budou VŠECHNY - a to z velmi jednoduchého (a logického) důvodu - k recenzování si hodlám vybírat jen produkty, o kterých budu vědět, že jsou široce doporučované, ráda bych totiž snížila pravěpodobnost, že vybraná věc skončí v temném údolí bazmeků a omylů - úplně stejně postupuji i u běžných nákupů: produkt, který má recenze špatné, mne k používání pochopitelně neláká ... a koho taky jo, že jo ;) Pokud by se přece jen něco nepovedlo, bude to poctivě uvedeno.

2) odkazy - možná vám bude připadat, že odkazů na eshopy je v recenzujícím postu zdánlivě nepotřebně mnoho - normálnímu člověku přece stačí odkaz jeden, ne ... Ano, člověku ano, nicméně vyhledávačům nikoli. Odkazy tam tedy nebudou proto, že bychom vás já nebo ony eshopy snad chtěli zákeřně nalákat, abyste na ně na všechny klikli. Ne, je to prostá SEO záležitost (pokud termín neznáte, dá se srhnout zhruba tak, že to je prostě taková šaškárna pro vyhledávače - čím víc odkazů na stránku vidí, tím víc ji mají rády). V potaz tedy klidně berte odkaz jediný a ostatní si myšlenkově zredukujte na text odlišné barvy, než je zbytek.



Pokud by vás zajímala recenze nějakého konkrétního produktu z jejich nabídky, můžete mi v komentáři zanechat tip :)

4 comments

28. prosince 2011 v 13:29

Ale ano, docela ano. Rozhodně ne Vichy, po kterém se vždy osypu, ale La roche Posay a Biodermu občas ano, ale je to vždycky trochu sázka do loterie.
Každopádně se na tvoje recenze těším.

28. prosince 2011 v 19:22

Ano, od Vichy se asi moc recenzí neobjeví ;) - kromě pár výrobků, na které mám tipy, ji považuji hlavně za záležitost marketingovou, resp. reklama je tady rozhodně silnější než kvalita.

Osobně mám hodně ráda Avene, ta u nich v sortimentu zatím není, ale prý ji mají brzy v plánu.

28. prosince 2011 v 20:17

avene mám asi taky z lékárny nejraději.

1. ledna 2012 v 16:04

já bych strašně moc ráda vyzkoušela embryolisse..je to prý oblíbená kosmetika modelek :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...