STILA Sheer Pressed Powder Fair & MAC Blot Powder Light

12. března 2012

Dneska vám chci ukázat svůj nejoblíbenější matující pudr a jeho téměř stejně fajn kolegu.



Nejoblíbenějším pudrem je MAC Blot Powder v odstínu Light.

Bez ohledu na to, že většina profesionálů horuje za sypké pudry, já si na ně moc nepotrpím, hlavně kvůli aplikaci, která vyžaduje mnohem více času a přitom výsledek není zas o tolik (jestli vůbec) lepší. Takže Blot je opravdu můj nejoblíbenější pudr ze všech.



Proč ho miluju:

- dělá přesně to, co má v názvu, tedy matuje, a dělá to sakra dobře - nejlíp ze všech pudrů, které jsem kdy zkoušela, což znamená, že make-up mi vydrží bez potřeby úpravy/přepudrování klidně půl dne (a to mám spíše mastnější pleť, takže někomu se suchou možná i celý)

- odstín Light je dokonalý pro bledule
Blot má údajně být transparentní, tedy nepřidávat žádnou barvu, ale s tím úplně nesouhlasím, podle mě přece jen trochu kryje a přidává přesně tak světlou barvu, jakou má v obalu - navíc, pokud by byl opravdu transparentní, proč ho pak dělají ve čtyřech odstínech, aha? V případě, že si nechcete hrát na Sněhurku, tak určitě volte jeho tmavší odstíny, většině populace asi bude nejvíc vyhovovat medium.

- na pleti neoxiduje - což je možná jeho nejzásadnější výhoda, pokud by tuhle vlastnost neměl, tak obě předchozí by pro mě zcela ztrácely smysl
Každý, kdo to kdy zažil, tak ví, že máloco je z kosmetického hlediska horší, než když si chcete přepudrovat make-up a pudr vám ve spojení s ním vytvoří (více či méně) naoranžovělou vrstvu.
Blot tímhle netrpí, takže se můžete přepudrovat kdykoli a kdekoli klidně i poslepu a můžete si být jisté, že výsledek bude skvělý, matný a světlý.



Proč ho momentálně podvádím s kolegou:

- cena: $23 je za něco takového naprosto skvělé; €23 je už trochu méně skvělé - přesto jsem si zvykla, že vždycky, když mi dojde, tak si ho koupím v Paříži (takový malý rituál .))) - jenomže minule ho v Light neměli a tak jsem si místo něj nechala doporučit Mac Studio Careblend v odstínu Light ... člověk by řekl, že se tím nedá moc zkazit .. jó, opět jsem se přesvědčila, že v umělém osvětlení je každá kočka bílá ... přestože odstín se názvově shoduje, Careblend je v reálu tak o odstín tmavší :/ na pleti mi vytváří nezdravě zdravou barvu a tak jsem ho nakonec věnovala máti (ale jinak je super, dělal krásně sametovou pleť, o dost víc než Blot, protože Careblend i více kryje, takže opět pokud nejste sněhurka-obsessed, můžu velmi doporučit).
Jenže tím se mi systém nákupů narušil a musela jsem ho rychle sehnat jinde. Už skoro hrozilo, že si ho budu muset koupit u nás (sice ceny Macu nejsou tak strašně přepálené, jak to bývá u jiné kosmetiky, ale pořád jsou vyšší než ty eurové), jenomže pak jsem si vzpomněla na Stilu.





STILA Sheer Pressed Powder v odstínu Fair

- byl původně úplně náhodný nákup naslepo, značku jsem neznala a vzala ho jen kvůli tomu, že na Jahodě byla akce 1+1 a tehdejší cena byla kolem 300 Kč a ještě jsem měla další slevu k emailu - takže pudr za nějakých 120 Kč? Neberte to. Resp. neberte to, když onen pudr má bílý odstín :D To byl totiž druhý tahák. Pudr za stovku se určitě v droge sehnat dá, ale nikdy není bílý .. takže která bledule by takové akci odolala? :D

Jestli Blot je téměř bílý, ale pořád do tělova, tak Stila je fakt čistě bílá.






Proč ji považuju slušnou alternativu Macu:

- skvěle matuju, výdrž je s Macem úplně srovnatelná

- na pletí neoxiduje, rovněž se můžete pudrovat i poslepu

- je velmi lehká a přitom úspěšně minimalizuje póry

- cena





A proč je to pořád jen alternativa:

- Stila je opravdu transparentní (k mému částečnému rozčarování tedy není bílá :D), na pleti není vidět a tím pádem ani trochu nekryje

- pokud budu povrchní, zkritizuju balení (působí levně) a přiloženou houbičku (ukázkovej piece of shit, vydrží asi tak tři použití, než se rozlepí)

- cena
Může být mnohem nižší než u Macu, ale také nemusí - akci 1+1 jsem už od nákupu nepotkala a běžná cena byla poté na Jahodě kolem 500 Kč (a na ofiko webu stojí $28, takže je ještě dražší než ofiko Mac) - vzhledem k tomu, že Stily je 9g a Macu 12g, tak to už se spíš nevyplatí než jo.

Ovšem proč vám tuhle recenzi píšu právě teď - momentálně mají Stilu v akci za 250 Kč http://cz.strawberrynet.com - no a za takovou cenu ho beru všema deseti.

- a ještě blbá zpráva na konec - akce bude nejspíš jen doprodej - odstín Fair se totiž už nedělá, na ofiko webu mají nově v nabídce už jen tři "tělové" (a protože ty zkoušet zájem nemám, opět nastane návrat k Macu)



A jaký je váš nejoblíbenější pudr?

7 comments

13. března 2012 v 13:42

Taky mám pudr blot od Mac a je pravda že jsem s ním byla a jsem hodně spokojená,ale taky používám studio fix pudr- což je docela síla,ale když se to nepřežene matuje taky skvěle :-)

13. března 2012 v 20:16

o blot pudru přemýšlím, rozhoduju se mezi ním a sypkým transparentním od vichy.
nevíš, kolik blot stojí normálně v kamenném obchodě? já ho našla na netu za 650 plus poštovné.. tak kolik je rozdíl..

13. března 2012 v 21:02

@Natálje podle mě víc stát určitě nebude, takže objednávat u nás se to spíš nevyplatí, pokud si můžeš bez problémů skočit do kamenky ..

14. března 2012 v 9:41

@Černá Moora

právě že bohužel nemůžu, mám to do Prahy hóódně daleko. ještě mě napadlo objednávat z oficiálních stránek, ale nevím, jak by to bylo s poštovným, clem atd..

14. března 2012 v 16:32

@Natálje aha, v tom případě si asi klidně objednej u nás ... protože z ofiko stránek si objednat nemůžeš, bohužel posílají jen po US .. nebo zkus us ebay, ale pozor na padělky (clo a dph řešit nebudeš, protože pudr se by se to měl rozhodně vejít do €22 - jinak by to ani nemělo cenu objednávat)

14. března 2012 v 21:30

Dobrý tip, púder od Mac som ešte nemala.. zatiaľ mám doma dvoch aktuálnych favoritov..púder od TheBalm a sypký od Laury Mercier.


Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

Anonymní
26. května 2012 v 17:43

Ahoj, pořídila jsem si Blot, když jsem se tu dočetla, že fakt matuje a vydrží. A musím teda potvrdit, že je to nejlepší pudr, který mi rukama prošel. Dřív jsem to ani nijak neřešila, jak dlouho vydrží pudr bez nutnosti přepudrovat, ale po vyzkoušení tohohle je rozdíl sakra znát. V kombinaci s Revlon Colorstay ideální stav, nečekala jsem, že objevím něco, po čem se nebudu přes den lesknout! Teď sice vypadám možná trošku nemocně, když se všichni opalujou, ale jsem spokojená:-) Takže díky za tuhle recenzi!

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...