Ladybox X Senzabox - kdo u mě vyhrál

1. října 2012

O Ladyboxu jsem vám už psala, Senzabox nemám, ovšem článků s jeho obsahem bylo dost a mají ho vypsaný i na webu, takže mi to nedá se k němu nevyjádřit, zvlášť proto, že na povedenost výběru výrobků mám překvapivě odlišný pohled, než co jsem se zatím tak nějak dočetla.


1) Zhodnocení obsahu Senzaboxu

Yves Rocher
- make-up ve štětci: tady jsem si nejdřív říkala, že to je super a ráda bych ho zkusila. Tohle jsem si ovšem přestala říkat ve chvíli, kdy jsem se v recenzích dočetla, že je tmavý. Jako sorry, ale co je u make-upu víc blbý, než když má nevhodnej odstín? V takovým případě je prostě nepoužitelnej a pro mě by to z něj dělalo výrobek úplně na nic.
- vzorky pleťové vody a gelu: proč ne.

Toner od Dermalogica
- od Dermalogica jsem zkoušela věcí jen pár, nějak mě nedostaly, což ovšem neznamená, že nemají i něco super truper, třeba jo. Tenhle toner by to pro mě ovšem nebyl, protože prostě ... co s ním. Úplně vidím, jak se s ním sprškuju před namazání krémem. Haha. Tak možná dvakrát a pak by to vzal přímou cestou do harému odvržené kosmetiky. Funkce je prostě stejná jako u termálních vod ve spreji, které si nekupuju a vždycky je obdržím akorát jako dárek k něčemu a pak je tedy vypotřebuju coby podklad pod oleje. Což bych s tímhle tonerem ovšem nepraktikovala, protože jak znám Dermalogicu, je to určitě děsná chemka. Termální vody v sobě mají alespoň minerály a i když se mi moc nechce, tak musím uznat, že třeba ta poslední od Vichy mi přišla na pleť i docela léčivá.

Crabtree&Evelyn
- tahle značka mě prostě neukecá. Má pěkné obaly a pěkně voní, jenomže to je vzhledem k jejím astronomickým cenám trochu málo. Aneb - dávat 400 Kč za sprcháč? Leda po lobotomii.
- tím pádem z její přítomnosti v boxu zrovna dvakrát neučůrávám, plné balení bych si stejně nekoupila. Krém na ruce bych samozřejmě využila (ideální cestovní balení), ovšem dostat vzorek tělového mléka, to by mě vyloženě nepotěšilo, v podstatě je nepoužívám.

Stíny od Dermacol
 - kdyby to byl nějaký vhodný odstín, tak by neurazily, ale viděla jsem zatím většinu do modra a fialova a to by z nich pro mě dělalo další věc úplně na nic.

Sprcháč od Fleur de Santé
- opět proč ne. Ovšem nalijme si čisté micelárky - kvůli sprcháčům v plné velikosti si tyhle boxy vážně kupovat nehodlám.


2) Porovnání s Ladyboxem




Balení
Nad balením Ladyboxu jsem se už rozplývala.
Krabice Senzaboxu je také pěkná, líbí se mi, že je větší, ale na druhou stranu to na mě působí tak, že s balením jako celkem si dali u Senzaboxu mnohem méně práce. Nemůžu si pomoct, ale mně ta jejich "tráva" nepřijde jako extra úžasný materiál, který by si zasloužil obdiv.

Název
Tohle bych normálně nerozebírala, ale pak jsem několikrát četla poznámku, že Ladybox někomu evokuje vložky, což by mě teda fakt nenapadlo :D Já když vidím slovo Lady, tak se mi rozhodně (a asi naštěstí) nevybaví vložky.
Senzabox je fajn název, nemám námitky.

Jako jasně, s těmi "boxy" je to trochu monotematické, jenomže ty zahraniční verze na tom nejsou líp, už je to zažité označení. Krásnokrabka by se asi nechytla. Btw. když jsme u toho, co který název připomíná, tak třeba takovej Birchbox ... ten si o překřtení na "Bitchbox" úplně říká. I když mně by Bitchbox přišel vlastně docela dost roztomilej :)

Způsob propagace 
Tohle je taky taková věc ... já tedy na rovinu říkám, že mi přijde dost krátkozraké Ladyboxu vyčítat mohutnou propagaci a naopak honorovat Senzabox za to, že on se na svoje promo vykvákl (tohle jsem v pár komentářích i postech četla).
Zaprvé, v počátcích nového projektu je dostatek publicity všechno, bez něj to může projekt zabalit, protože se o něm nikdo nedozví. Zadruhé mi přijde, že Senzabox se na té mohutné propagaci Ladyboxu dost svezl - všichni mluvili o Ladyboxu a šířili ty odkazy s kódy a najednou někdo zmínil, že bude ještě další box - a pak už ty zmínky na blozích byly automaticky ve smyslu že bude Ladybox a dál ještě ... jenomže kdyby nebylo toho, že se mluvilo o Ladyboxu, tak o Senzaboxu by imo vědělo dost málo lidí.

A tady se dostáváme k tomu, proč ten Senzabox vlastně nemám - právě kvůli té malé propagaci. Teoreticky jsem věděla o tom, že bude, ale pořád sledovat jejich webovky, to jsem opravdu nedělala, FB si založili o dost později a tím pádem než jsem zjistila, že už spustili objednávky, tak už nebylo co objednávat. A neveřím tomu, že by těch objednávek měli tolik - naopak bych řekla, že boxů měli o dost méně než Ladybox, proto se zdaleka na každého zájemce nedostalo (Ladybox pak šel objednat i dodatečně a nejspíš ho nakonec získal každý, kdo chtěl).

Cena
Ladybox 259 Kč.
Senzabox 289 Kč, ovšem dnes na Facebooku avizovali, že za dobírku budou od dalšího boxu vybírat 35 Kč, celkem to tedy může přijít až na 324 Kč. V poměru k celkové ceně mi těch 65 Kč nepřijde zase jako takový zanedbatelný rozdíl.

Web
Vizuálně se mi více líbí webovky Senzaboxu, Ladybox je pro moje oko nepříjemně monotematicky růžovo-bílý, chtělo by to rozbít jinou barvou a té růžové ubrat na intenzitě a také ji nepoužívat v tolika odstínech. Pokud navíc uvážím někoho, kdo se na oba weby podívá poprvé, tak u Senzaboxu mi získání počátečních informací o tom "co to vlastně je" přijde přehlednější. Ladyboxu bych také vyčetla, že se stránka nepřizpůsobí šířce monitoru a je potřeba lištou rolovat vpravo.

Pokud jde o Facebook, tak sympatičtěji na mě zatím působí komunikace Ladyboxu. Navíc u Senzaboxu někdo pod minulým článkem zmiňoval, že mu smazali komentář o tom, že nejsou prvním boxem v Čechách a pak mu ještě zablokovali přístup, takže jestli je tohle pravda, tak je to z hlediska umění komunikace na sociálních sítích za pět.

Využitelnost
Ze Senzaboxu bych já osobně využila:
- sprcháč
- vzorky od Yves Rocher
- krém na ruce (ovšem ten pouze v případě, že bych měla štěstí a nedostala mléko)

Z Ladyboxu využiji všechno kromě BB od Garnier, hodilo mi to tedy 6 použitelných věcí..
Navíc u krému od Nobilis Tilia musím po pár dnech konstatovat, že je prostě úžasný a vnímám ho v rámci plného balení jako mnohem hodnotnější, než plné balení sprcháče ze Senzaboxu.



  Konečný verdikt poroty                                                                                                                        

Záleží samozřejmě hlavně na obsahu a v jeho případě je pro mě tento měsíc jasný vítěz Ladybox. Kdybych se mi podařilo objednat i Senzabox, tak bych byla nakonec dost našvaná, protože bych vlastně dostala jen sprcháč za tři stovky (a víte, co jsem psala výše o podobné ceně za sprcháč).



Příští měsíc si určitě objednám Ladybox. U Senzaboxu budu doufat v to, že seznam výrobků zveřejní předem, jak slibovali, a podle toho se rozhodnu ... pokud by to mělo být naslepo, tak úplně nevím no ... možná bych ho čistě pro zkušenost vzala i tak, ale radši bych v jeho případě prostě věděla předem, co v něm bude.


Který z boxů se více zamlouval vám?

36 comments

1. října 2012 v 8:56

Ahoj, já se bez mučení přiznám, že jsem si nyní zkusila objednat i říjnový Senzabox a uvidíme:)
Díky Tvému echu mi přijde i zářijový Ladybox a do budoucna si říkám, že to možná budu náhodně střídat...
Jinak Bitchbox název, to jsi mě zase dostala:)))))))

1. října 2012 v 9:23

ja som sa nejaku dobu rozhodovala, ktory, chcela som si pockat na prve blogove recenzie a na zaklade toho, co som zatial videla, si neobjednam ani jeden. Zatial.

1. října 2012 v 10:08

Bitchbox bych si rozhodně objednala!!! Hahah :-)))

1. října 2012 v 10:18

A mě bere to označení krásnokrabka :) Mrknu, jestli už napsali, co bude v příštím balíku a pak se rozhodnu.

1. října 2012 v 10:37

Krásné shrnutí, svůj první Ladybox budu mít až koncem října a Senzabox budu mít taky až ten druhý, ale i tak se těším, miluju překvapení. Jediná věc, která by mě mrzela je tmavý odstín makeupu YR.:-)

1. října 2012 v 11:44

Hele ale Krásnokrabka je náhodou super!:-D A chválím obrázky, ty se fakt povedly;-)
Já ti ani nevím, který box se mi víc líbí..v podstatě v každém něco, takže u mě je to zatím fifty fifty, v září jsem měla Lady a na říjen mám objednaný Senza a ještě nevím zda objednám i Lady a pak se asi definitivně rozhodnu. Páč je to lákavé a tajemství mám ráda, ale 600,- měsíčně (když neuvažuju ještě ten třetí) je prostě docela dost peněz. Bych potřebovala aby mě jeden z nich naštval a bylo by rozhodnuto:-D

1. října 2012 v 12:32

Dozvěděla jsem se teď nedávno o Senza boxu a jsem na něj zvědavá. Jinak ladybox jsem si taky objednávala :)

1. října 2012 v 14:07

Myslím, že jsi to skvěle shrnula,konečně trochu jiný pohled na věc. Já taky dostala jen Ladybox a Senzabox mě moc neuchvátil, přesto jsem ale chvíli přemýšlela, že bych další měsíc objednala Senza, jen abych si to vyzkoušela...pokud předem odtajní výrobky, tak se rozhodnu podle toho, jinak budu ještě zvažovat, jestli nakonec přecejen nezvolím Ladybox.

1. října 2012 v 14:30

@Noogeta já zatím ne no :) vyčkávám, jestli tedy odtajní obsah předem ... případně alespoň nějakou značku, protože úplně naslepo se mi nakonec Senzabox kupovat nechce (a když budu vyčkávat moc dlouho, tak ho přinejhorším zase mít nebudu, on se svět nezboří :)

1. října 2012 v 14:33

@Dejnicka právě ... já jsem původně myslela, že budu objednávat oba, ale když se tak vezme, tak vyhodit pravidelně šestikilo měsíčně za vzorky a věci, které nebudou zase extra terno, je vlastně trošku hodně, takže do budoucna taky budu muset uvážit ..

1. října 2012 v 14:34

@In your face! jo, taky čekám, jestli bude odhalení nebo ne :)

1. října 2012 v 16:08

nápad je to určitě dobrý, krabičky vypadají pěkně....ale radši si za ty tři stovky koupím jednu věc, kterou opravdu využiju, než mít 5 krémů/makeupů/stínů co mi vůbec nesednou :) takže téhle "boxománii" odolávám :)

1. října 2012 v 17:10

Já se nechám překvapit až jaké oba boxíky budou. Zatím nemám favorita:-)

1. října 2012 v 18:41

tak jen abych to poupravila, tak u Ladyboxu se taky platí poštovný, takže mi věř, že to nakonec vyjde pomalu nastejno. navíc v Senzaboxu je víc produktů a mám pocit že i větších (myslím že celkem 7 a 3 z toho v plném balení a zbytek kolem 50ml, 20ml..)

nevím no, já se postupem času klaním taky asi spíš v Senza variantě.. ale samozřejmě tím nehaním Lady. každý boxík má své pro a proti :)

1. října 2012 v 18:43

@Černá Moora
já si myslím, že odhalení nebude, protože se má rozjet personalizace podle vyplněných dotazníků, takže to nejspíš bude u každého krapet jiné :)

1. října 2012 v 18:48

pod tento článek bych se mohla podepsat.

přišel mi ladybox i senzabox. a ze senzaboxu jsem docela nešťastná, protože nevím fakt, co si s tou kosmetikou počnu. sprchový gel z fds a sprchový gel z crabtree (na mě asi nevybyl ani krém na ruce ani na jinou část těla) - to je docela velká zásoba pro člověka, který sprchové gely nepoužívá. k tomu makeup od yr v odstínu 400, takže ten nejtmavší, super pro to nemám využití ani ... no prostě nikdy. dva vzorky od yr, které jsem dostala už někdy v červenci jako dárek k nákupu. a jako třešínku na dortu jsem dostala baby blue sypké stíny - to fakt používám takové líčení denně.

jo a toner sice od dermalogicy, kterou mám ráda, ale zase ve spreji, takže vlastně nic. no prostě potěš koště...

1. října 2012 v 18:53

@Natálje Pravda, ale i když bude platba předem (a tedy zdarma), tak Ladybox je prostě o 30 Kč levnější. Jako ne, že by na tom záleželo, záleží na obsahu, ale zas nemůžu psát, že tam ten rozdíl není no :)

počet produktů mi nepřišel výrazně rozdílný:

plné balení make-up x plné balení garnier

plné balení sprcháč x plné balení krém

stíny x lak

2 vzorky YR x 2 vzorky Sebamed

vzorek krém na ruce x vzorek máslo

jediný rozdíl pak ten toner x vzorek kakaa, jenomže to mi to kakao snad přijde víc k užitku, jak už jsem psala, no :D

1. října 2012 v 18:54

@Natálje

a teď jsem ještě koukala, že 35 korun u senzaboxu jen za dobírku, jinak vše zdarma ;)

1. října 2012 v 19:01

@trb uf :) já už si začla připadat, že jsem snad divná, když jsem nakonec ráda, že jsem Senzu neobjednala

kdyby se stalo, tak
- buď by se poměli čtenáři, protože bych ty věci ani nezkoušela a dala je rovnou do soutěže (že mi modré stíny a make-up začínající 4 nebudou slušet už za ty léta není třeba ani zkoušet) a doufala, že se mezi nimi najde někdo světlooký a opálený ;)

- nebo bych prostě celý Senza v rámci lhůty 14 nů vrátila

1. října 2012 v 19:08

@Černá Mooradivná fakt nejsi. už včera jsem řešila u day, jestli náhodou já nejsem divná, že mě senzabox nijak nenadchl. tak jsem ráda, že jsme v tom spolu. jinak já jsem ho vlastně jenom otevřela a teď nějak nevím, co s tím. dneska jsem vyzkoušela dermalogicu, má to proud jak niagarské vodopády, takže asi nic, zlatá mlha z minerálních vod. teď si to asi ještě nafotím, něco sepíšu a někomu věnuji...

jinak moc nechápu to spojení tmavého makeupu a modrých očních stínů (teda chápu, že se toho chtěli u yr zbavit a v dermacolu asi taky)... ale když to domyslím do důsledků, že se tím někdo fakt namaluje... tak bude vypadat jak vysolárkovaná pindulína z osmdesátých let.

1. října 2012 v 19:08

@Natálje no počkej, teď jsi mě zmátla :D Lady je přece pošta a platba taky zdarma, ne? Za dobírku se platí těch 40 Kč, ale jinak nic. I na webu mají "Cena LADYBOXU je 259 Kč včetně poštovného." (což by si měli teda doladit a zahrnout tam tu dobírku)

1. října 2012 v 19:11

@trb :D

jo taky si myslím, že Garnier i YR se chtěli jen zbavit odstínů, které se jim moc neprodávají

1. října 2012 v 19:11

@Černá Moora

a tak jako jó viď, každému sedne něco jiného a proto je dobře, že je těch boxíků víc. každý si vybere to svoje :) já jsem jen chtěla říct, že ladybox plus poštovné se vyrovná senzaboxu bez poštovného, nic víc :)

1. října 2012 v 19:54

Moc hezký srovnání!! Já mám ladybox a jsem spokojená. Chvíli jsem si říkala, že je možná lepší senzabox, ale asi to bylo tím, že se mi líbilo balení krému na ruce, fialový stíny a makeup ve štětci. Ale jak píšeš -mohlo přijít mlíko, stíny modrý a makeup tmavý a bylo by to na prd :-)

1. října 2012 v 20:13

@Černá Mooraještě jsem chtěla jedno... doufám, že se někdy někde někomu bude prodávat bitchbox, protože je to geniální pojmenování. i když je mi jasný, že to asi cenzurou neprojde nikdy a nikde. (nebo, že by to tak v birchboxu myslely?)

1. října 2012 v 23:25

Super srovnání, mám na obě krabky stejný názor a s tou propagací jsi to vystihla naprosto perfektně!:-) Ta krásnokrabka mě dostala:-D

Anonymní
2. října 2012 v 11:48

YR makeup jsem měla, dostala jsem ho cca. před rokem darem. Usazoval se v pórech, ze spektra odstínů mi nesedl žádný. Fajn textura, ale aplikaci tímhle typem štětce nějak neovládám. Nakonec jsem z něj odstranila makeup a štětec používám na nanášení pleťových masek :-)

1. listopadu 2012 v 17:58

Právě jsem si objednala listopadový ladybox, a to právě na základě tvojí recenze :D :-) Těším se na překvápko :)))

2. listopadu 2012 v 17:21

Nevím, raději bych doporučovala recenzi až po tom co otestuješ oba výrobky. Za mě jinak jednoznačne Senzabox ♥, má krásný design, lehký, svěží. Ladybox na mě působí těžkopádně :))

2. listopadu 2012 v 18:09

@krhoevale já vím .)
nicméně, to je právě ta pointa - jsem opravdu ráda, že tenhle Senzabox jsem testovat nemusela, protože jeho obsah nestál za nic

další balení jsem si ovšem už objednala a je snad ještě horší než tohle (recenzi si případně dohledáš)- co se balení týče, nijak zvlášť se mi nelíbí (výtky rovněž v recenzi), Ladybox ve způsobu zabalení rozhodně vede,a to jak v minulém, tak novém vydání

tož tak .)

5. listopadu 2012 v 14:40

Úplně souhlasím - už jedině lady box !

5. listopadu 2012 v 16:02

Ahojky :-)) mam stejnej nazor koupila sem si ten senzabox taky a sem teda pekne nastvana protoze co bylo vevnitr se mi moc nelibilo .. ted mi prisel ladybox a strasne se mi to vsechno hodi :)))

18. listopadu 2012 v 17:39

Já teda zatím "kopu" za LadyBox :)
http://tichykoutek.blogspot.cz/2012/11/senza-lady-box.html

24. února 2013 v 12:27

Hele upřímně řečeno, když za mnou před měsícem přišly spolubydlící s tím, že si objednají Ladybox, myslela jsem, že se jedná o nějaký vzorky vložek. :oD

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...