Vlasový Hellboy od Alverde

19. února 2013

Tahle věc má jasnej původ někde v devátým kruhu pekla, kde slouží k teroru hříšníků. Mezi věcma jako voda, který se nikdy nenapijete, nebo jídlo, kterýho se nikdy nenajíte, musí pochopitelně bejt i šampon, se kterým se nikdy neumyjete. A který páchne ne nepodobně zvratkům. Konkrétně tenhle.





Bez ohledu na to, kolik ho na vlasy napatláte, pěnit nebude. Vonět taky nebude. A vlasy budou po smytí vypadat těžce a umaštěně, jako by šampon neviděly už 14 dní (a vy jste se v mezidobí navíc váleli na nějaký vomit party). A to říkám jako někdo, kdo má vlasy dost suchý a myje je jednoznačně proto, že jsou tak suchý, že se na ně už nedá dívat - takže jakejkoli šampon nemá moc co smývat, pokud jde o mastnotu, a už vůbec ji tím pádem nemá na vlasech co nechávat.

A aby byl tenhle ďábelský vtip kompletní, tak je podle popisu navíc určen speciálně na lupy a mastné vlasy. Olol.


 
Btw. pokud by někoho napadlo, proč si na suchý vlasy kupuju šampon na mastný, tak bacha, důvod je děsně intelektuální --> Pohled do regálu. Jé, červenej. Jé, ten jsem ještě neměla. Šup do košíku
Holt na ty popisky nevěřím. Je to trocha pěnidel, parfému a výtažků z kytek, a tak k tomu i přistupuju a šampony vybírám vyloženě podle nálady (na obal). Nebo jinak řečeno - ještě žádný šampon podle označení "na suché vlasy" mi je (bohužel) neodsušil.

Jedno využití bych ovšem pro tenhle kousek měla. Vzhledem k výše uvedenýmu bych navrhovala jeho pravidelnou distribuci v kostele před mší. Jako takový preview kolekce, která cílovku čeká, pokud se nebudou chovat jako hodný holky a kluci.





Pro jistotu, aby recenze nevrhla nezamýšleně špatné světlo na celou značku, dodávám, že šampony od Alverde používám spokojeně už několik let - myjí, pění a voní normálně; a mají certifikát BDIH. Tenhle byl tedy vyloženě nepříjemné překvapení. Takže i proto je na místě varování. V regálu se k němu přibližujte leda s krucifixem v ruce.


Měl někdo tu smůlu, že ho taky vyzkoušel? Případné tipy na další vlasové propadáky jsou vítány :)

56 comments

Anonymní
19. února 2013 v 23:05

Opět jsi mě pobavila :D

19. února 2013 v 23:06

já měla smůlu na jinej produkt Alverde, ale kvalita je dost pdoobná :D Pokud máš náladu, čti! http://sweetlittlesuzie.blogspot.cz/2013/02/propadak-nejen-roku.html

19. února 2013 v 23:11

Měla jsem dost smůlu na Balea šampon na hnědé vlasy.

19. února 2013 v 23:23

Ja pouzivam alverde sensitive, myslim brezovej se zelenym obalem a ten je zas vybornej!

20. února 2013 v 0:05

mooro, to jsou výborný články :))) máš talent.

20. února 2013 v 1:22

Super článok! :D You made my day (alebo skôr night)

20. února 2013 v 2:59

Otřesná zkušenost, ovšem článek naprostý požitek!
Já jsem si zase před nějakou dobou pořádně naběhla s Baleou Professional pro jemné vlasy. Z mých poměrně rychle se mastících vlasů udělal ukázkově vysušenou lámavou slámu. Takže doporučuju velký oblouk – v tomto případě rozhodně neplatí, že se v levném kabátku skrývá kvalitní produkt.

20. února 2013 v 7:37

tento teda nechcem do ruky... :D

je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

20. února 2013 v 8:17

Zkusím ho :-D
Satan approved a zmínka o cílovce mě takhle poránu přizabily :-)

20. února 2013 v 8:19

Já měla to štěstí, že si přečetla tvou recenzi, protože přesně tento šampon jsem si chtěla v dohledné době koupit. Že hellboy:-D

20. února 2013 v 9:11

Já ho měla a vyhovoval mi.. dopoužívala jsem ho celý, ale lepší je pro mě ten na citlivé vlasy s šalvějí. To, že nepění je mi úplně jedno - pěna nemyje:) A ta "vůně" je hodně specifická a barva strašlivá, ale na mé extra suché citlivé vlasy se sklony k lupům příjemný. Veronika

20. února 2013 v 9:41

Tak tohle jsem naštěstí nevyzkoušela, ale fakt si mě pobavila. :)

20. února 2013 v 9:43

Bohužel jsem si ho taky pořídila, je hodně špatnej a ten smrad k tomu!

20. února 2013 v 9:57

Mně nevyhovuje žádný šampon alverde, ani balzám na vlasy, vždycky jsem je musela dopoužívat na mytí štětců nebo ruční praní... Mám vlasy sušší a z těchhle jsem měla slehlou slámu...

Anice
20. února 2013 v 11:04

Chcete mít ze svých platinových blond vlasů vlasy barvy pochcané slámy? Doporučuji šampon Balea pro bloďaté vlasy. A pokud si k tomu koupíte i balzám a masku, úspěch máte zaručen. Už nikdy víc tohleto!

20. února 2013 v 11:45

Začínám si myslet že jsem divná, protože to co ostatním nevyhovuje, moje vlasy milujou :D
Nejenom že mě to zbavilo lupů, ale vždycky po tom mám ještě krásně nadejchaný vlasy kteý mají OBJEM (to je u mě něco jako menší zázrak). Jako jo, smrdí to neskutečně, takže jít pak někam mezi lidi je docela riskantní, ale za ten výsledek mi to snad i stojí :)

20. února 2013 v 12:36

@Mařena
Pokud bys chtěla i ten můj, tak ho ráda podaruju.

20. února 2013 v 13:04

To jsi mě dostala :D. Taky jsem ho měla a byl to humus! Měla jsem akorát mastné vlasy přikované k lebce...fuj.

20. února 2013 v 13:08

Ja z tebe zas lehla :D. Satan approved :D.

20. února 2013 v 13:15

Jej, a zrovna jsem na něj koukala :-( Nicméně, u článku jsem se fakt nasmála! výborný!

20. února 2013 v 13:21

Tak ten musím očichat:-)) Já taky používám šampóny Alverde a zatím spokojenost.

Anonymní
20. února 2013 v 13:47

Byla bych ti vděčná, kdyby si takový blivajs neposílala nám nebohým věřícím do kostela...kdo by tam pak chodil??? :) Ale docela mě to překvapuje, od Alverde mám pár věcí a nic tak nesympaticky nezapáchá.

20. února 2013 v 14:06

Ten jsem si jednou koupila, ale absolutně jsem teda nebyla schopná ho používat. :D

Anonymní
20. února 2013 v 14:12

@Lili Mary Jojo, ten je výborný, hlavně kdzž mě hodně svědí kůže n ahlavě.

20. února 2013 v 14:19

Hahahaha to jsem rada,ze nejsem sama jsem si rikala jestli nejsem divna..JE fakt siiiiilenej total!!! Bohuzel me od alverde natolik odradil,ze uz jsem si nic nekoupila..Jaky jiny bys doporucila pokud to vubec jeste nekdy zkusim :D tohle totiz faaakt kalibr hnusu :D

20. února 2013 v 15:35

Tou nálepkou si zabila! Mne strašne smrdí alverde kozmetika! :( Škoda, niektoré veci sú ale fajn.

20. února 2013 v 17:39

Já měla Alverde s růžovým obalem (důvod nákupu stejný - jé, hezká kytička na obalu! Šup do košíku.) a byl fajn.
Nejhorší šampon a kondicionér pro mně jednoznačně Balea na ochranu před sluncem, přikoupila jsem si k tomu ještě sprej a tím jsem tomu dala na prdel úplně.

20. února 2013 v 18:56

Také jsem měla tu "čest"... Smrad nesnesitelný, po pár použitích letěl do koše. A to mám Alverde kosmetiku moc ráda.

20. února 2013 v 20:57

@Jarmila Michlová no tak hejting komplet mycí vlasový péče od Balea bude brzo následovat - je to totiž hrůza

20. února 2013 v 20:57

@Lili Mary souhlasím, to je jeden z těch, které střídám a nemůžu si stěžovat

20. února 2013 v 20:59

@U dvou Verunek pěna myje ;) rozpouští mastnotu, jinak to nejde
ale ostatní Alverde pění v postatě normálně

20. února 2013 v 21:00

@Anice já bych doporučila Baleu obecně, šampony a kondic. jim jako fakt nejdou

20. února 2013 v 21:01

@Mařena no, vzhledem k tomu, že ti to aspoň smrdí, tak to není ještě tak hrozný a jsi divná jen napůl ;))))

20. února 2013 v 21:03

@mafi jó, trnitá je holt cesta věřícího, překonat mnohá nebezpečenství musí, jen tak dojde božího požehnání :D

jo, nic tak strašně ještě nesmrdělo, a že jsem toho zkusila dost

20. února 2013 v 21:06

@Eva Vaněčková :D

no, kromě toho březovýho, co padl už výš, tak cokoli z tý základní řady (nebudu psát názvy podle kytek, protože si to nepamatuju a navíc ty český překlady jsou občas mimo, oproti tomu, co se tam fakt píše) - takže klidně můžeš zkusit oranžový, růžový, světle zelený nebo tmavě zelený víčko

moc bych nedoporučovala amarantovej, ten je celej tmavě vínovej, páč byl taky trochu divnej

a nezkoušela jsem ty šampony podle barvy vlasů (blond, hnědá), takže tady soudit nemůžu

20. února 2013 v 21:09

jsem ráda, že vás článek pobavil, aspoň k něčemu to martýrium "doprdele, už jsem použila půl lahvičky a furt to ještě neudělalo ani bublinu + to tady smrdí odpad?" bylo :D

a jinak koukám, že se překvapivě dost lidí shodlo, že Balea vlasovka je taky děsná, musím potvrdit, že mám stejnou zkušenost

Anonymní
20. února 2013 v 22:51

Alverde mi celkově nevyhovuje u ničeho. Ale Balea mi přijde super... Mám nějaký posilující kondicionér a ten je asi to nejlepší, co jsem na vlasy kdy měla (a to mám Orofluido a kokosovou masku). Pak mám nějakej extra pure šampón a ten mi přijde normal, nic extra...

21. února 2013 v 9:38

Článek mě fakt pobavil. Jinak Alverde vlasovou kosmetiku nepoužívám vůbec, mně to jako po "vomit party" smrdí všechno. :-D. Ale! Mám jeden šampon, je to levandulovej hennovej šampon francouzský výroby, kterej fakt nepění, přitom myje a moje echtmastný vlasy je schopnej odmastit třeba i na 3 dny. A kadeřnice mi též říkala, že ty, který pěněj míň, až skoro vůbec jsou lepší :-)

21. února 2013 v 13:40

Já si koupila z týhle řady mycí krém na mastnou pleť a nic moc, mám po tom sice odmaštěnej, ale zase úplně vysušenej obličej :D

21. února 2013 v 13:41

A taky teda smrdí jako..nic dobrýho.

21. února 2013 v 22:27

I já se přidávám k těm, co nechápou ódy na Balea šampony a kondicionery. Zkusila jsem před rokem ten na hnědé vlasy, nejenom že vůbec nepěnil, ale měla jsem vlasy po umytí děsně mastný (i přesto, že vím, že kondicionér se dává jen na konečky a šampony a cokoliv vždy pečlivě oplachuju, pokud se to teda oplachovat má) splihlý a já nevím co ještě, a přitom jinak mám hrozně suchý vlasy... Takže jak už tu bylo zmínělo, dle mého Balee šampony nejdou, ale krém na nohy má vynikající. ;)

22. února 2013 v 16:35

Tak teď jsem se vážně pobavila :-) O další důvod víc, proč se snažit být lepším člověkem :D
Jinak šampony Alverde používám několik let a nikdy jsem žádný problém neměla, je teda pravda, že s tímhle jsem naštěstí tu čest neměla :-) Mě zase děsně zklamal šampon s Lávovou zemí od Urtekramu, nepěnil, nevoněl, špatně se vymýval a vlasy sice umyl snad až "na kost," ale byly zatížené, zplihlé, bez lesku a celkově chudinky trpěly. Po pár použitích letěl z baráku.

22. února 2013 v 20:44

U tvého článku jsem se velice pobavila, i když ty asi z nákupu nadšená nejseš ;))
Já s šampóny od Alverde zkušenost nemám, pokud si nějaký koupím, tomuto se vyhnu ;P

22. února 2013 v 21:31

@Mi-isha MK jo, o tomhle urtekramu uz jsem taky cetla nejaky nenadseny zkazky ;) ... navic za ty prachy ... ja z bio samponu radsi nic jinyho nez alverde neriskuju, protoze ty echt bio neretezcovy znacky jsou dost drahy na to, aby je clovek hazel do kose

23. února 2013 v 13:29

Alverde šampóny? Když jsem asi minulý, nebo předminulý léto zjistila, jak to smrdí, použila jsem to jako tajnou přimíchaninu do mích záludných roztoků do vodních válek s vodními pistolemi :D Účinnost byla stoprocentní :D

23. února 2013 v 13:56

Tenhle článek mě totálně rozbil:D Já od Alverde měla šampony dva a na oba jsem měla alergii:/ Nakonec jsem přešla na Laveru a Logonu a s oběma bez problémů:)

24. února 2013 v 13:11

@Černá Moora
Tak to teda nevím... Spousta přírodní kosmetiky nepění, mycí oleje také ne a přitom myjou... Myslím, že pěna je důležitá jen pro pocit. Veronika

Anonymní
3. března 2013 v 0:27

@Jarmila Michlová

Asi je to hlavně o typu vlasů. Já například Baleu pro hnědé používám už půl roku a jsem s ní velmi spokojená.

7. března 2013 v 11:04

Skvěle napsané:D
Mě podobně naštval šampon Balea pro mastné vlasy. To byl docela error... Do druhého dne se mi vlasy nezmastí jen tak po něčem...

Bublinka

Anonymní
3. dubna 2013 v 13:17

za cenu že to je kosmetika netestovaná na zvířatech nemusim mít na hlavě krásnou bílou pěnu. Asi je to o typu vlasů, protože mně alverede umeje vlasy vždycky pěkně a mám je po týhle kosmetice pěkně vláčný a zdravý..
Nekupuju už ani nic jinýho.

5. května 2013 v 22:59

Tak ja se ho teda musim zastat:-P je pravda,ze vlasy moc neodmasti a musela jsem si je mit kazdy den,coz normalne nedelam,ale nad tim clovek privre oci,kdyz bojuje uz nekolik mesicu s lupama,zkousi co se da od samponu z lekarny pres ruzny vodicky, olejicky az k drogerce a nic nepomaha..az najde tenhle nechutnej sampon a razem je vse vyreseno:D..takze na mastny vlasy urcite ne,ale na ty lupy zabira na milion procent;)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...