Výjimečně sladěný Ladybox (únor 2014)

25. února 2014

Mám pocit, že poslední recenzi jsem dělala úplně nedávno, a už je tady další vydání. Taky vám přijde, že ten čas strašně letí? 






Krabka je tentokrát pastelově růžová ...
 




... a náplň pouze bílo-šedo-růžová, což mě dost pobavilo ;) Prostě všechny obaly jsou pouze v těchto barvách (krom arabských parfémů, takže ty budeme dělat, že jsme neviděli), což nevím, jestli byl záměr, ale spolu se šedým vnitřkem a růžovou krabkou to vyšlo tedy super.

Tématem je ještě Valentýn, čemuž odpovídá i průvodní dopis





A teď už postřehy k jednotlivým věcem. 

Stíny od značky Lily Lolo.
O značce jsem slyšela, ale nikdy ji víc nezkoumala. Pod minulým článkem o Alverde dekorativce ji někdo uváděl jako příklad přírodní kosmetiky, ale protože certifikát na obalu nikde nevidím, googlnula jsem ji a je to tak, že to je kosmetika minerální, na webu uvádí, že je vyrobena "z najemno drcených minerálů z nitra země a neobsahuje žádná umělá barviva".
Odstín jsem nevyfásla špatný - tzn. trefil se jeden ze 2. Ten zlatavý by mi k očím celkem šel, ten růžový si moc představit nedovedu.
 


To jsem si tedy myslela do chvíle, než jsem je zkusila.
Pokud se zase vrátím k článku o Alverde, tak Trb se tam se mnou v komentářích děsně přela o tom, že jsem skoro nic nezkoušela a že tomu nerozumím a přírodní dekorativka špatná není. No, tak mám holt asi jen smůlu, jinak už nevim.
Pokud vezmeme Lily Lolo, že je tedy "přírodní", tak opět musím konstatovat, že stíny jsou v porovnání s konvečními prostě špatné.
Ten zlatavý jsem musela silně přejet třikrát, výsledek vidíte.
Ten růžový taky, výsledek (ne)vidíte. Krom špatné pigmentace se u něj navíc i po těch pár přejetích začala na povrchu tvořit taková ta otravná tvrdá a lesklá krusta, která je typická pro levnější kousky. Úplně v zásadě mi to nevadí (nepoužívala bych ho, ani kdyby byl pigmentovaný hodně), ale čistě pro tuhle vlastnost ani tohohle zástupce přírodní kosmetiky nemůžu považovat za nějak zvláště kvalitního a nějaké te dekorace-schopného, sorry.






Dále tu máme NevO Dead Sea Spa a vanilkový krém na ruce a tělo.
NevO už v Ladyboxu bylo někdy zpočátku, tehdy s máslem, a dodneška ho považuju ho za jednu z nejlepších věcí, která se v LB objevila, jelikož opravdu moc pěkně vonělo. Další kousek mě tedy docela potěšil (a potěší mě ještě víc, až mě přejde rýma a i něco, cokoli, ucítím, lol).






Od NevO tu máme ještě jednu věcičku.
Aneb divný-mučící-nástroj.který-se-k-mým-nehtům-rozhodně-nepřiblíží strikes back. Oficiálně je označený jako ořezávač nehtové kůžičky, ale to mi nikdo nenamluví.
Už jednou v krabce byl a stejně jako tehdy - pokud by ho někdo chtěl, napište mi na email adresu a já vám ho pošlu.






Promovaným lákadlem boxu byl rozhodně Dr. Hauschka
Ještě nic jsem od něj nezkoušela, takže jsem byla docela zvědavá, co najdeme. Doufala jsem v něco na pleť, protože v téhle oblasti péče chválen rozhodně nejvíce a nejvíc by si člověk udělal představu o (ne)kvalitě.
No, a je z toho sprcháč. Hm.
Tedy sprchový balzám, ale to je ve výsledku fuk.
Musím říct, že za sprcháč bych nikdy tři stovky nedala (za takovou cenu by musel snad dělat i plastiku live), a celkem tipuji, že tak to bude mít většina, takže mi to přijde trochu jako promarněná šance z hlediska nových zákazníků. U vzorku pleťovky by imo byla mnohem větší pravděpodobnost, že zkoušející pak koupí plné balení, u sprcháče to tedy moc nečekám.
Tubička je navíc dost malá, 10 ml mi nebude snad stačit ani na jedno umytí.

A protože mám nejspíš nějaký momentální eko záchvat, tak mi nedá nepoznamenat, že celé to balení jedné lžíce sprcháče mi přijde kapánek ... předimenzované ... páč krabička, hlíníková tuba a v tom takové pidi množství produktu, takže obal po jediném použití půjde do odpadu ... Sice to vypadá pěkně, to jo, ale přijde mi to v tomhle případě opravdu zbytečné. Kdyby byl uvnitř krém, tak ok, ale sprcháč?






Vytvrzovač nehtů od značky Jordana.
Tož uvidíme. Jelikož nehty mám po řádění ďábelské Gábiny ještě pořád celkem KO, bude mít i co vytvrzovat.






Vzorečky arabských parfémů od http://www.arabskeparfemy.com.
Na ty se těším, recenzovaly např. Verunky a Lucifrid a dost si je pochvalovaly ;)




 
Lesk na rty od značky Paese.
Na lesky mě poslední dobou vůbec neužije a na ty s houbičkou už vůbec ne, takže pokud by ho někdo chtěl, tak opět mailujte.




Verdikt:
Celkově hodnotím Ladybox jako povedený.
Po pár posledních vydáních, která se mi do vkusu zrovna netrefila, je to rozhodně výrazná změna k lepšímu. I když nevyužiju zdaleka všechno, tak parfémy, lak i NevO jsou trefa ve smyslu, že je ráda vyzkouším. A jeden stín má taky fajn barvu, takže za personalizaci tentokrát také plus.



Jak se tohle vydání zamlouvá vám?



52 comments

25. února 2014 v 13:12

ahojky Mooro, brala bych ten lesk, jestli je ještě volny ....
v.zimova@gmail.com

25. února 2014 v 13:13

Já si po lednové přestávce nemohla pomoct a objednala (doufala jsem ve výživu na nehty od La Chevre, Nevo Spa a Dr. Hauschka taky nezněli špatně), snad mi box dneska stihne do té Zásilkovny dorazit. A jsem zvědavá, jakou barvu stínů nafasuju.

25. února 2014 v 13:18

Ořezávač nehtové kůžičky je skvělá věc, ořezáváš mrtvou kůžičku, ne do masa:) Jinak já na tyhle boxíky nejsem.

25. února 2014 v 13:19

Já bych z toho brala jen ty arabské parfémy:-) Takže Ladybox už jde delší dobu mimo mě, ale příští edice mě láká, jakožto plná biokosmetiky.
Ms. Blogger Eva

25. února 2014 v 13:19

Hmm, tak jsem ráda, že jsem nekoupila a asi delší dobu zase nekoupím.. Dřív mi ty boxy přišly o dost zajímavější, možná to bylo tím, že to byla novinka.. Ale teď mě to vůbec nebere, vzorkový balení většinou šetřím a přitom se na ně nikdy nedostane.. Nevo máslo mi bylo hrozně nepříjemný na kůži a odstraňovač kůžičky by měl být zničen jednou pro vždy! Neleskuju a téměř ani nestínuju, takže mně se ze všeho nejvíc líbí ta krabička sama o sobě :)))

25. února 2014 v 13:20

Ze začátku jsem na blozích tyhle krabičky všem záviděla, ale nikdy jsem si žádnou neobjednala. A jak to tak sleduji poslední měsíce, ani mě to moc nemrzí. Myslím, že se hodně pohoršili :(

25. února 2014 v 13:22

No sakra, to se ještě nestalo, ale brala bych všechno, až na ten lesk. To tělové mléko mám a je naprosto úžasné. :)

25. února 2014 v 13:37

Jak? Jako všechny předchozí.....:-DD
Si nemůžu pomoct, nevím kolik přesně krabička stojí, asi kolem 300 Kč. Já bych i v tomto případě 300 Kč uměla utratit za užitečnější a hlavně pro mě více padnoucí kosmetiku...

25. února 2014 v 13:45

tak musím říct, že po dlouhé době by se mi box docela i líbil :))

25. února 2014 v 13:57

Za mě palec dolů... Stíny vypadají v krabičce moc hezky, takže je škoda té pigmentace. Jinak mě nic moc nebere. A čekala bych, že se Hauschka vytáhne něčím lepším teda.

25. února 2014 v 13:58

Řekla bych ze je box docela povedeny, rozhodne nejvic za posledni mesice...

25. února 2014 v 14:03

Když mě tyhle boxy nějak neberou, radši si koupím to, co fakt chci... Ale barveně je to sladěný docela fajně

25. února 2014 v 14:13

Jelikož jsem na přírodní, láká mě jedině Lili Lolo, sprcháč mi v takovém pidi balení přijde až zbytečný.. Tahle edice mě nezaujala, ale docela mě navnadila ta březnová, která má obsahovat jenom přírodní kosmetiku. Jen se bojím, aby tam nebyly samé pytlíčky a pidi balení..
<"Wonderfull Today">

25. února 2014 v 14:18

Hmm, tak baleni pekne. Z Lily Lolo bych mela radost, ale asi vic, byt to tvarenka. Jejich mineralni makeup miluju a mam uz asi treti. Tohle nove mliko jsem kdysi mela. Je to drzak co se tyce vydrze jako takove. Kdyby mi omylem nejak nespadnul v praci do kose, fungoval by dodnes... uz jel asi hodne pres dobu trvanlivosti, ale porad byl dobrej. Vune krasne, funkce tak 3 z 5. Mela jsem ten oraznzovej a byl fajn. Mucitko miluju, bez nej ani rano. Kdysi jsem je pouzivala, pak nejak jsme na nej zapomnela a nic. Kdyz se pred/loni objevil v boxu, tak jsem si flakla, ze jsem blba a od te doby je to muj nezbytny pomocnik. Jasne, kuzicka se ma zatlacovat... Pffff! ja ji striham a mucim :D. Hauschka... hmm a ja cetla, ze ma byt plne baleni. To uz bych treba radsi uvitala 2 ci jeden pytlik te jejich jilove uzasne masky. Nebo regeneracni masky mini. Ja drahy sprchace kupuju, ale vzdy je to u vuni. Pokud me chytne, nevaham za nej utratit. Jordana... slysela jsem o ni... Ale nejak nevim, co ted zobu vitamini, nejak se mi nehty zpevnily samy od sebe, asi bych to stejne hodila do kouta... Jaky Arabky si tam vlastne mela? Jsem zvedava, jak se komu ktere trefi do vkusu, i kdyz tam asi bude nejakej univerzal. Ja je mam hodne rada, jak jemne, tak ty divocejsi :).

25. února 2014 v 14:24

@LucifridNo fuj, co to bylo? To musel byt preklik, to nebylo schvalne... samozrejme ze vitaminy! Nechapu, jak se mi to povedlo!!!

25. února 2014 v 14:51

Mno, box se mi líbí jen barevně... jinak bych ho nevyužila... tuba 10ml sprcháče? To mi přijde jako docela dobrý vtip :-)

LuLu

25. února 2014 v 15:42

Ale nevypadá to zas tak špatně :) Aspoň to jsou všechno skoro neznámé produkty :)
- Elma

25. února 2014 v 15:42

Ahooooj,

tak jsem opět ráda, že jsem to neobjednala :-D prostě se mi to opět nelíbí!
Nesnáším vanilku, takže grrr... Bio umejvák mi taky nezaujal, to samý ten děs na kůžičku...
Jediný, co by šlo jsou stíny =o)
Paese je polský, hmmm a lesky lepěj, což já nerada...

25. února 2014 v 15:52

Jsem moc spokojená. Po minulé edici si u mě zase Ladybox šplhnul. I ten ořezávač zkusím . Jen pořád nechápu co vám tak moc voní na Nevo krému..... já z něj vanilku vůbec necítím, jen něco co neumím popsat a že by bůhví jak voněl, to vůbec. Stíny mám odstín Chic nudes, ale pigmentace....no uvidíme jak to bude na oku, na ruce to skoro není vidět.

25. února 2014 v 16:31

Přijde mi nepoužitelnej, opět :D Takže po něm ještě stále netoužím:D

25. února 2014 v 17:33

Nechápu co vám na únorovem boxu vadí?! Až na ten vtipny vzoreček sprcháče jd to uplně super.Čtyři plné profukty,navíc už jen ten krém vám vynahradí cenu.Když si spočtete cenu výrobků tak dosahuje až k osmi stovkám.Takže vás važně nechápu....

25. února 2014 v 17:40

@Mikinka také lesky nemusím ale tendle vůbecnelepí je super :)

25. února 2014 v 17:40

@Mikinka také lesky nemusím ale tendle vůbecnelepí je super :)

25. února 2014 v 17:42

Nechápu co vám na únorovem boxu vadí?! Až na ten vtipny vzoreček sprcháče jd to uplně super.Čtyři plné profukty,navíc už jen ten krém vám vynahradí cenu.Když si spočtete cenu výrobků tak dosahuje až k osmi stovkám.Takže vás važně nechápu....

Anonymní
25. února 2014 v 17:58

Inak, k tým pieskovým lakom- ony sú pekné teda, ale to odlakovávanie- zničilo nechty aj mne!!! Ale našla som toto: http://www.ebay.com/itm/ETUDE-HOUSE-Play-nail-care-8ml-4type-korea-cosmetics-/271299904062?pt=US_Nail_Care&var=&hash=item3f2abc023e
odporúčam, funguje, neničí nechty :-)

25. února 2014 v 17:59

Tak Dr. Hauschka trochu zklamání, čekala jsem nějo jiného, lepšího, většího a nejlépe na pleť :D
Z NevO mám radosta a těším se i na ty stíny. Jsem zvědavá jaké odstíny vyfasuju. Lak na nehty trošku zklamání a lesk na rty taky. Leskům jako takovým moc nefandím, ale tento odstín je fajn, tak by se na léto i sešel, ale jestli v krabičce najdu ten bezbarvý, tak budu nešťastná :D
No už abych měla v práci padla :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

25. února 2014 v 18:59

přijde mi úplně extra trapný avizovat dr. hauschka jako prim krabky a pak tam dát 10 ml sprcháče.. no do .... to je vtip asi :D jinak mi ale přijde, že po dlouhé době to je aspoň snesitelné, ale že jsem opět neobjednávala mi žíly netrhá.

Anonymní
25. února 2014 v 19:20

Hledala jsem recenze na únorový ladybox a narazila na recenzi z února 2013.Obsahově se to nedá vůbec srovnávat.Je to čím dál horší.I když třeba tento únor byl lepší než minulý měsíc.Objednala jsem si jen jednou a stačilo.Od té doby jen čtu recenze a jsem ráda,že jsem odolala.Naštěstí je možnost výměny,takže se mi postupně podařilo skoro vše z té jedné krabičky vyměnit za tři kvalitní rtěnky,které mi sice taky úplně barevně nesedí,ale pořád lepší než to, co jsem v té krabičce měla.Když k tomu připočtu troje poštovné tak tratná sice nejsem,ale ani nějak ve výhodě také ne.

25. února 2014 v 20:26

Já opěr spokojená nejsem,opravdu poslední LB co jsem měla,odhlašuju maily a vše co by mohlo jakkoliv lákat ke koupi!
S Dr. Hauschkou mě zklamali na plný čáře,čekala jsem aspon krém nebo tak něco a ne pidi vzorek sprcháče. Takže souhlas. A upřímně jim seru na tělový mléko za 350Kč,čekala jsem ,že když lákají na Dr. Hauschku,tak tam bude něco pořádnýho od něj!
Jinak pískáče mi odrovnali nehy taky a to né ,že bych je špatně odlakovávala,to jsem dělaqla opatrně,ale jak jsem je měla na nehteh,tak se mi jakoby nehet zbrušoval už jen tím ,že jsem měla lak na nehtu a jakoby se zastavil i růst toho nehtu,takže pískáče posílam do světa.

25. února 2014 v 21:18

tak teď jsem fakt nas*aná! :D měla jsem tři předešlé boxy (vyhrála jsem předplatné) a všechny stály za velké nic a teď, když jsem řekla, že už s nima fakt končím se vytasí s tímhle? ... jako neříkám, že je to bůhví jaká hitparáda, ale když to srovnám s předchozími měsíci, tak je to převyšuje o hodně ;) ... každopádně teď se zase vytasili s přírodní krabkou a po tomhle jsem docela nalomená ... i když ... kdy naposled byly dvě dobré vydání po sobě? ... já nevím! :D

25. února 2014 v 22:07

Teda, to mě teda moc nezaujalo :D Myslím, že objednávat nebudu :D :)

26. února 2014 v 0:19

Mně teda moc nevonělo ani to minulé tělové máslo NevoSpa, a v tomhle má být vanilka a levandule a mě teda smrdí. Vzoreček sprcháče od Hauschky mě taky pobavil, škoda, že nedali nějaký krém no.

26. února 2014 v 8:41

Po dlouhy dobe jsem fakt spokojena. Stiny hnedo-fialovy a lesk jako ty. Naprosto se Ladybox trefil.
Beauty of pink

26. února 2014 v 11:53

@Ammalka hmm .. o povíme si, až mě přejde rýma:D zatím necítím nic - ale v tu vanilku fakt doufám :D

26. února 2014 v 11:54

@Lucie Simurdova já už pískáče kupovat ani nebudu, nejen Stars, ale ani žádný jiný

Anonymní
26. února 2014 v 15:23

Já pořád nevím co si o Ladyboxu myslet, občas překvapí, teď to třeba nebylo tak špatné, ale stejně za tu cenu 339 si radši nakoupím na jistotu za sebe :-)

Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

26. února 2014 v 16:52

Toho Hauschku moc nechápu (spíš ze strany značky než LB, ti si ty vzorečky rozhodně nevybírají) - jejich primárním zaměřením je pleťová kosmetika a čekají, že přilákají nový zákazníky na základě toho, že vyzkoušejí sprcháč? To mi fakt hlava nebere. Já mám v podobným pidibalení tělový mlíko a krásně hojí a uvažuju, že si ho pořídim, kdyby dali aspoň to, tak to nějaký efekt mít bude. A teda už jsem to četla na víc místech, ale jsou blogy, kde z principu nereaguju na nic, ale to balení JE ekologický, v zemích, kde berou recyklaci vážně jako právě třeba v Německu, je naprosto běžný třídit hliníkový odpad. Jsem zvědavá, co řekneš na parfémy, já mám El Nabil moc ráda, momentálně používám jen ho a Lutense.

26. února 2014 v 19:05

Tak Dr. Hauschka by mě teda pěkně nakrknul, jestli to bylo vážně hlavní lákadlem. To bych jim pěkně poděkovala.

26. února 2014 v 20:27

@Rena ad balení - vida, to jsem ani nevěděla - ale zajímalo by mě, jestli to je takhle pořád ekologičtější, než kdyby ho dali jen třeba do pytlíku? jakože tady je krabka + hliník, ale malý pytlík by mi přišel na sprcháč zaprvé vhodnější, zadruhé méně odpadu - nebo?

26. února 2014 v 20:28

@JBYbyPetra ♥ úplně hlavní imo nebyl, ale prostě jedna z těch věcí, která byla promovaná jako atraktivní, že v boxu bude

26. února 2014 v 20:29

@Jana rýma už trochu povolila a musím říct, že tu vanilku v tom teda necítím:D spíš to voní jako pánská kolínská, příp. nějaká levandule čí tak, trochu zklamání ... a nechápu tím pádem obal! :)

26. února 2014 v 20:31

@Černá MooraKrabka i hliník může přijít do tříděnýho odpadu, kdežto ty pytlíky jsou nějakej papír s folii nebo tak něco a nejde to třídit.

26. února 2014 v 20:32

@Rena jinak parfémy jsem mázla a jeden moc kadidla, druhý není špatný, ale i tak to typově není můj styl ... ale já, upřímně řečeno, nic neoblibuju ani od Lutense ;) ve smyslu, že bych musela mít ... zatím se mi vše zkoušené zdálo tak nějak příliš ... těžké (dokonce i vanilka, nechápu ;)

27. února 2014 v 7:45

@Černá MooraOn je ten Lutens takový dost lineární (jednou jsem četla naprosto trefný označení a sice "autistický" :-) ) a přijde mi, že ačkoliv jsou samozřejmě rozdílný co do složek, tak to zpracování je prostě hodně podobný a většinou, když se líbí jeden, tak se líbí všechny (pokud neobsahují něco, co člověk fakt nesnese) a naopak... A ty olejový arabky se teda taky nijak extra nerozvíjejí podle mého názoru...

28. února 2014 v 12:53

Pro mě jediná přírodní kosmetika, která funguje - hlavně dekorativka,je Lumene. Bohužel kromě řasenek, se tu nic jiného nedá sehnat, takže výlety na sever to jistí :D

28. února 2014 v 21:44

Po dlouhé době mám chuť si box pořídit.

Anonymní
2. března 2014 v 13:02

Můžu se zeptat na složení NevO Dead Sea SPA krém na ruce a tělo? Nikde na netu jsem ho nenašla. Petra

Anonymní
4. března 2014 v 11:29

je volný lesk na rty?

11. března 2014 v 20:42

Tak tenhle LB byl fakt povedený a krásně sladěný :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...