Podzimní DM box

28. října 2014

Po čtrnácti dnech od vydání jsem si konečně vyzvedla DM box, tomu se říká úspěch. Tím pádem je článek vysoce aktuální, páč jeho obsah ještě nikdo z vás neviděl. 
Uvažovala jsem, jestli ho vůbec dělat, ale nakonec jsem došla k tomu, že budoucí generace by byly neuvěřitelně intelektuálně ochuzeny, kdyby zde můj názor na tohle vydání nebyl zaznamenám (egoisti, high five!), a to přece nemůžu dopustit. Ale ok, nebudu uměle živit svůj kult pizdovitosti - částečně jsem se k němu rozhodla i kvůli tomu, že když už tuhle boxovou misi na začátku provázely takový zásadní technický potíže, tak by bez článku celá ta následná snaha vyšla vniveč - jelikož o tu kosmetiku samotnou mi v tomhle případě zas až tak nešlo, hlavně jsem o tom chtěla napsat, že ;) 

Zásadní technický potíže = box jsem tentokrát nevyhrála. Fňuk. Beru si to téměř osobně. Naštěstí jsem si fňukla veřejně na FB a blogová Královna INCI, Terrynka, mi nabídla, že se se mnou podělí o svůj. Dost ošklivý od ní bylo, že za to vůbec nic nechtěla, tak si neodpustím jí sem alespoň švihnout odkaz a vám na vědomost dát, že se rozhodla svoji zálibu ve složení produktů posunout na vyšší level a před pár dny vypustila do internetového éteru nový projekt http://www.zpatkykprirode.cz s podtitulem Přírodní kosmetika, jídlo, oblečení a něco drbů. To chcete.


A teď už třeba i k tomu, proč jste sem klikli (alespoň doufám) a to je podzimní vydání boxu od DMka. 
Kdo by o něm ještě neslyšel, jedná se už o vydání druhé, recenzi prvního můžete najít tu a přečíst si tam i všechny podrobnosti, jak jejich "objednávání" funguje a tak podobně, opakovat tady už to nebudu, neb si myslím, že stejně už všichni víte, vo co gou, a hlavně bych se tady tímhle stylem vykecávala nejspíš ještě zejtra.

Pokud jde o krabici, je stylově i rozměrově stejná jako první vydání, na fotu pro porovnání opět s klasikou od Ladyboxu. Jo, fakt je tak velká :) Na víku vytlačeno logo DM.
    








Jo, ještě jsem na začátku zapomněla dodat, že jsem se ovládla (tywe, zázrak!) a neotevřela jsem žádný boxový článek, dokud jsem ho sama neměla. Ať si totiž říká kdo chce co chce, moment překvapení je pro mě u všech boxů úplně zásadní součást hry, bez něj to není ono.

Baleníčko i tentokrát kjůt, leták, mašle, puntíky, hedvábný papír. Laděno nejspíš do podzimních barev, ale teda nemůžu si odpustit, že ten odstín zelený na krabici mě úplně nedostává, trochu mi přijde, jak když se té zářivě žluté od minule udělalo špatně :D








Proti letáku ani slovo - přehledný, stručný, čitelný (zejména když čitelný není vždy samozřejmost, známe z Ladyboxu, že ;)







Obsah. Konečně.
Pokud by někdo od DM boxu čekal pouze privátní DM značky, tak ne, je to mix novinek od různých výrobců. 
Samostatné recenze dělat spíš nebudu, leda by mě něco fakt dostalo, jako třeba minule šampon od Balea, takže to nska vezmu i s fotkama složení a nějakým tím prvním dojmem.








Šampon Gliss Kur Hyaluron + Hair Filler
- ačkoli někde v půlce se krčí silikon, měla jsem po něm docela pěkný hydratovaný vlasy  (což hned tak po něčem nemám ... resp. skoro po ničem nemám :D), dokonce i s objemem, tak uvidíme, co to udělá v delším horizontu, jinak to složení není zas tak špatný, hned na začátku avizovanej hyaluron, keratin, olej ... no zatím ho prostě dál neposílám ;)










Dove tělové mléko pistácie - magnólie
- může mi někdo vysvětlit, proč jsem si automaticky myslela, že to je sprcháč? To překvapení pak ... priceless.
Od Dove jsem už pár let nic neměla a asi na tom hned tak nic měnit nebudu. Zaprvé varuju fanoušky pistácií, aby neskočili na obal a slibovanou parfemací, cítit jsou totiž hlavně nějaké ty kytky, a to ještě dost uměle ... vůně se mi prostě fakt nelíbí. Zadruhé - složení ... pegy, silikony, parabeny ... pokud jde o mě, tak něčím takovým se fakt impregnovat nehodlám. I vy mějte na paměti, že kůže je největší orgán těla, a při péči o ni vybírejte svědomitě.








Adidas - soft honey
- tady máme sprcháč.
Vůně je dost slabá a nezajímavá, obal je nudnej ... no prostě ho v krámě s klidem ignorujte.







Nová pasta od Aquafresh - High Definition White







Srandovní čistící kapsle od Mr. Muscle
- máloco se dá v životě říct s jistotou, ale myslím, že tady můžu prohlásit, že toto bych v krámě po zbytek života přehlížela :D 
Význam podobnýho výrobku (ten systém otvíraní a zabalení? barva? dělení na kapsle? no promiň?) mi zcela uniká, ale možná je cílovka skupina osob, co se vnitřně realizuje co nejzajímavější poličkou s čistícími prostředky ... a zároveň nedokáže do kbelíku odměřit jednu dávku z běžný láhve ... takže jsou možná cílovka chlapi? :D 
Nevěřím, že podlahy nějakej rozdíl zaznamenaj (a po vhození do vody se vedle mě zjeví svalnatej džin ... nebo to byl jinej Mr.?), ale tak ... asi proč ne no :D








Vonná svíčka od Ambi Pur 
... íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííkkkk (aneb moji averzi k hořícímu vonnýmu cokoli jsem tady už prezentovala a v mezičase se nic nezměnilo)
- kdo tomu rozumí, mrkněte na složení a řekněte mi, jestli to je ok, nebo je to naopak tichej jedovatej zabiják, jak si paranoidně myslím :D









Babylips od Maybelline
- přestože jsem byla rozhodnutá je ignorovat (ten obal? srsly?), vesmír to opět měl naplánovaný jinak. Naštěstí byl maximálně milosrdnej a nadělil mi bezbarvou variantu. Takže takovou, kterou budu moct i používat. Alespoň teda doma. Po setmění (to aktuálně znamená cca od oběda). Páč prostě ... ten obal.







Balea Teint Perfektion - zjemňující krém
- je celej tak jako růžově perleťověj, obal, pixla, obsah ... spolu s názvem to evokuje trend silikonově vyhlazujících mazadel ve stylu Garnier Perfect Blur. Člověk by se prostě nedivil. O to víc se ovšem bude divit při pohledu na INCI ... normálně, on v něm není jedinej silikon! Fakt ani jeden. Já je dokonce tak automaticky předpokládála, že jsem toho složení ani neudělala foto :D 
Tím pádem, kdo chce vyhlazující krém bez obsahu mazání na kola, ví, kam do regálu sáhnout.








Zbytek už jen bodově
- třešňovo-mentolové pastilky
- kokosová pěna do koupele
- cestovní balení sprcháče pro muže od Weledy (asi aby se s těma kapslema necitíli tak osamoceně .))
- vzorky Kotex a Revitalift magic blur








Verdikt:
Box mě i tentokrát fakt bavil. 
Myslím, že obsah byl vybranej zajímavě, se zaměřením na novinky, a hlavně využitelně, zvláště pokud porovnáme nákupní cenu s hodnotou všech výrobků. Něco se třeba nehodí, ale vzhledem k investici to prostě není důvod, aby člověk nákupu litoval. Na další vydání se už teď teším (a doufám, že při losování budu mít pro změnu víc štěstí, ehm ehm).



Co vy - vyhráli jste/nevyhráli? A jak se vám líbí obsah?






25 comments

28. října 2014 v 13:53

Obsah se mi líbí, bohužel jsem ho ale nevyhrála .. zase :D. Tak snad už příště!

28. října 2014 v 13:57

Jak na to koukám, vlasy si nervu - a) by to byla dost výzva, b) nevidím nic, co by mě zaujalo. Ale, jak tebou promovaný projekt naznačuje, mé preference jsou trochu jinde, že :-)
Jinak musím zvolat "OOOOOO DĚKUJI TI, KŘÍDLATÁ", neb promo u tebe je vyvážitelné leda diamanty, víme? :-)

28. října 2014 v 14:19

LOL, ten vztah k vonnym svieckam mame velmi podobny :D a ten box je taky... meh... asi by ma tam zaujali maximalne tie kapsle a zubna pasta by sa tiez nestratila, ale to je tak vsetko.

28. října 2014 v 14:25

z niektorých sviečok ma bolieva hlava.takže pálim vosky jenkí a je to ok.zaujímavé sú tie vankúše so saponátom.si viem predstaviť ako mi po tom skáče syn a baví sa ako to praská.

Už otrávená + zhubni, mooro
28. října 2014 v 15:13

Samo, že ta svíčka je jedovatá.
A parabeny a silikony tě zabijou.

28. října 2014 v 15:31

já jsem opět nevyhrála, tak snad budu mít štěstí příště :))

28. října 2014 v 16:25

@Bald and pale oó, a ještě jsem s promíčkem neskončila .))

28. října 2014 v 16:31

@Šárka Lakatos Řihošková po orálu :D to je vzhledem k tomu názvu tak parádně trefný využití! .))

a jo, gliss kur klasicky smrdí ... si nemůžu pomoct, od něj smrdí divnou kolínskou skoro všechno ... naštěstí to nepřetrvává (a pokud to působí, jsem ochotna to ignorovat)

jo, ráda slyším, že argan dobrej!

28. října 2014 v 18:14

Líbí se mi ten krém od Balea :) Prosím tě, jak ses dostala k testování produktů u DM ?

28. října 2014 v 18:40

nebýt toho, že mě praštil do očí článek Rendy, tak muj box ležel v DM ještě teď, nějak jsem při vší své smůle, co mě teď pronásleduje na něj zapomněla a vyzvedla až v pátek. Článek už jsme ani nepsala. Obsah se mi líbil. Ty kapsle na vytírání mě potěšily, vytírám teď hodně často a čas od času mi ujede ruka a právě teď nám dost lepí podlaha... že by to bylo tou ujedou rukou??? asi, jinak si to nedovedu vysvětlit. Takže pokud mi někdo nadávkuje přesně, tak nejsem proti.
Miluju svíčky s vůní skořice, takže jsem jásala... ano, i já se obávám toho, že je to jed... ale co není... přes ty vánoce si to prostě neodpustím... Sprcháč, šampon a tělový mlíko bych si sice sama nekoupila, ale jako dárky se to využije vpohodě... babičky, tchýně atd. budou jistě rády... baby bych si sama taky nekoupila, bo po tom vzdychá kde kdo a to nemám ráda, úplně mě to irituje... och ach, kdy už se k nám začne dovážet, je to cool a in a přitom je to balzám na hubu lidi, není to lék na rakovinu... ježkovy voči... jsem se trochu zbytečně rozčílila...
celkově se mi box líbí, stal se světlou chvilkou mého minulého týdne... tak asi tak :)

28. října 2014 v 19:31

Tentokrát se mi podařilo jeden ukořistit a podle mě nedopadl vůbec špatně, lepší jak jiné boxy ;)

28. října 2014 v 22:50

@Meduňka-B jako víš co ... kdyby to byl aspoň nějakej úplně úžasnej balzám, tak jsem schopná to i pochopit ... ale tohle je prostě normální tyčinka na pusu - a co nejhůř - v totálně děsným obalu, jak z kosmetiky na hraní pro páťačky ;))

28. října 2014 v 23:29

Ano, existuje skupina osob, co se vnitřně realizuje co nejzajímavější poličkou s čistícími prostředky. A je pěkně početná:-)

29. října 2014 v 10:22

já jsem měla štěstí dokonce dvakrát, jeden box jsem nechala tchýni (a vzala si z něj tampóny :D), druhý jsem poslala dál. a kapsle mám ráda, strašně hezky voní, zavírání je podle mě takové to bezpečnostní, aby to nežraly děti a mám ráda to pohodlné dávkování. když už se prostě dokopu k vytírání, tak to tam jenom mrsknu, nezabírá to moc místa. pro kapslově ujeté lidi jako já je to dobré :D

29. října 2014 v 12:10

Libi se mi moc, ten krem vypada zajimave, ale tentokrat jsem nevyhrala, tak treba priste :-) bára.kára blog

29. října 2014 v 15:32

já ty boxy tak nějak už ignoruju, a ani tenhle mě nijak nezaujal :)

29. října 2014 v 21:38

DM box se mi moc líbí. Já měla smůlu a opět jsem neměla to štěstí si jej moct pořídit. Snad mi to příště vyjde. Jinak mě hodně zaujal ten krém od Balei. ten musím mít :)

Spotřebováno - Září 2014

8. listopadu 2014 v 9:28

Doufám, že DM box taky jednou seženu. Obsah vypadá dobře. Jen mi uniká smysl kapslí. Tělové mléko a sprcháče Dove bych na sebe nikdy nedala.

Anonymní
5. ledna 2015 v 22:08

Ty jsi tak neskutečně negativní člověk, kterýmu není nic dobrý. Opravdu černá můra, fuj.

13. listopadu 2015 v 16:56

ty jo, teď na to koukam a jsem mega prekvapena, ze v tom Balea krému nejsou žádný silikony? fiiiha. Já ho v DMku přehlížela, protože jsem automaticky předpokládala to samé co ty - že to bude narvany silikonama.
no mazec, díky za info :)

25. listopadu 2015 v 0:27

Super recenze! Já DM box vůbec neznala. Super, že se koukáš i na složení

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...