Vánoční kolekce, které nepotřebujete

6. listopadu 2014

Ba ne, kecám. Budete to potřebovat (skoro) všechno *ďábelský smích*


S čím začnu, vás jistě překvapí a šokuje, je mi to jasný.

Chvíle napětí.
Víření bubnů.

Guerlain (no, kdo by to čekal!) a jeho nádherná zlato-červená variace na Noc v Opeře - Un Soir a L´Opéra.

Obsahuje:

MÉTÉORITES PERLES D’ÉTOILES
Limitovaná edice Meteoritů nechybí samozřejmě ani tentokrát. Barevně se jedná o kombinaci 6 perel speciálně vybraných pro večerní osvětlení, pod nímž budou vytvářet nejlepší efekt.
A vidíte to balení, jo?! Uú.





COQUE D’OR
aneb dyzajnově hlavní hvězda kolekce aneb třpytivý pudr na tělo a vlasy.
A vidíte to balení, jo?! Uú.

Ve tvaru flakonu lze spatřovat jak motýlka na pánském smokingu, tak mašli, jakou nosí Primabaleríny. Inspirací mu byla stejnojmenná vůně, kterou v roce 1937 vytvořil Jacques Guerlain pro svého přítele Diaghlieva, zakladatele Ruského Baletu. Flakon byl oděný do půlnoční modré barvy z křišťálu od Baccara a, pokrytého zlatem.








L´ECRIN 2 COULEURS
10 Cygne Noir (černá jako kaviár, společně se švestkovou)
11 Cygne Blanc (stříbřitě růžová a ledově bílá)




Intense Colour & Shine Bare Lip Sensation
- první je jen takový zlatavý sheer, druhá červená ale vypadá slibně




Petrouchka Palette Eyes & Blush,
- nosit tyhle teplé barvy, tak nevádám, to balení zas ... prostě uměj ;)




Exceptional Complete Lip Colour
 - č. 820 s názvem Rouge Parade
Dnes jsem velice neoriginální - prostě dyzajnově krásné. Budu muset alespoň omkrnout, jestli nekryje jen tak trochu, a tím pádem bych ji upotřebila i já (a mohla se jí při každém použití kochat).




Poslední částí kolekce jsou laky, jak jinak než ve zlatavé.


Tváří i tentokrát Natalia Vodianová.






Z vánoční kolekce BOURJOIS můžete od půlky listopadu pořídit následující:


Řasenka Volume 1 Seconde Ultra Black
- vylepšená verze jejich novinky s kartáčkem s kuličkami, tentokrát asi ještě víc černá než černá. Na kuličky bude brzo recenze, ale zatím můžu říct, že červenou L´Oreálku u mě neporáží ;)

Lak s gelovým efektem.
 Mega Liner Ultra černé oční linky
- avizovaná výdrž 24 hodin


Nový odstín nejvíc nejlepší rtěnky Rouge Edition Velvet
- Happy Nude Year



Dva nové odstíny Color Edition 24h
- 08 Marron givré a 07 Flocon d’or
- pro mě jednoznačně must - have




Stejně tak i pokud jde o vánoční limitku NUXE suchého oleje Huile Prodigieuse v chic flakónku ozdobeném Eiffelkou „LOVE FROM PARIS“

- Nuxe se chlubí tím, že každých 6 sekund se ve světě prodá jeden jeho kus - já k tomu můžu pouze konstatovat, že se nedivím :D 

Recenze bude, ale na druhou stranu vám tady můžu rovnou napsat, že tohle prostě potřebujete (kdyby nic jinýho z celýho postu - předpokládám teda, že alespoň jedny Meteority už máte, ehm, kdo ne, tak mu čert donese uhlí - tak tohle prostě JO). Ta nejdokonalejší věc na suchý vlasy! Čestný Mooří.

A navíc tak nádherně voní, že mě to v kombinaci s tím, že se bleskově vsakuje, přimnělo se i občas namazat .))

Jo, k nákupu dostanete jako dárek svíčku Nuxe.
Cena 50  ml - 450 Kč, 100 ml - 750 Kč, seženete v lékárnách http://www.nuxe-lékárny.cz









Pokud jde o impérium L´Oreál, tak tam mě nic zas až tak extra nezaujalo, vezmu to teda jen bodově


Kiehl´s má roztomilý krabičky. Na druhou stranu jsem si tam zatím nic nepořídila a tohle mě taky asi nepřesvědčí. Ale jako limitka to nešlo opominout.






Armani Code a elegantní vánoční sada.
Ne že by to bylo dyzajnově zas takový terno, ale Code je prostě krásná a originální vůně. A proto tady je.






Ačkoli nejsem zrovna Lancome girl, tenhle jejich vánoční vizuál se mi šíleně líbí. Ne teda jen vizuál, i balení kosmetiky je krásné - a ty stíny bych možná i chtěla. No uvidíme.









Balíčky L´Oreál nic moc, resp. stejné jako loni. 
Tak je tak ilustračně Fibralogy, které využiju k poznámce, že jsem si koupila nedávno kondiš a není vůbec špatný, vlasy se mi opravdu zdají pevnější. Co vy, zkoušel jste někdo?


Viktor & Rolf a dárková sada jejich poslední novinky Bonbon.
Ačkoli spoustě lidí přijde nevkusný jak flakon, tak reklama, mě dost baví, je to takové správně přehnané. No a vánoční edice v růžovo-růžové krabici ve tvaru bonbonu (jak jinak) mě v tomhle dojmu jen utvrdila.







Co vy a vánoční kolekce (obecně, nejen ty zmíněné tady) - chystáte se z nich něco ulovit? Pochlubte se :) A co v postu vás zaujalo nejvíc?



53 comments

Anonymní
6. listopadu 2014 v 9:23

Lancome rtěnka se mi odstínově bude hodit víc než Guerlain. A od G. ty koule samozřejmě... jestli ještě budou. Mám dojem, že je mají už všichni.

6. listopadu 2014 v 9:33

Ta rtěnka Guerlain je prostě Ferrari...

6. listopadu 2014 v 9:44

Úžasný! Vzhledem k memu rozpočtu mi budou muset stačit stíny a rtenka od Bourjois, uz se těším :)

Anonymní
6. listopadu 2014 v 10:24

Chci koule a rtěnku od Guerlaina. Hele, nevíš, od kdy bude v prodeji. A bude i u nás? No, vlastně příští týden jedu do Francie, tak bych mohla kouknout do tamní Sephory, doufám, že je mít budou. Kupuješ Guerlaina na e-shopech?
Co se vánočních limitek týká, ještě mě hodně láká paletka Plum od MACu.
Petra

6. listopadu 2014 v 11:10

Velvetku od Bourjois uz mam, ale ty cerno svestkove stiny od Guerlain? Ach, ty jsou naprosto uchvatne! bára.kára blog

6. listopadu 2014 v 11:21

to je všechno tak krásné... ale určitě chci zkusit tu novou Velvet rtěnku, mám tu sytě červenou a je fakt moc výrazná, tuhle bych asi unosila víc :)

6. listopadu 2014 v 12:02

Gule vyzeraju neskutocne! Idem sa pozerat na svoje a opakovat si, ze tieto nepotrebujem...
A to Nuxe fakt funguje? Ja mam rozne oleje vratane Biosilk, rozne L'orealy ale nejake vyrazne uhladenie koncov sa nedeje. Nemam konce postiepene, len su suche a trochu niekde az pokrivene. Takze odporucas aj na to?

6. listopadu 2014 v 12:02

Hrozně se mi líbí asi Vánoční kolekce od Sephora, ty paletky jsou prostě nádherné a něco z toho si budu muset pořídit. Jinak mi dochází olej na vlasy od Kerastase, tak nejspíš prubnu ten od Nuxe :-)

6. listopadu 2014 v 12:14

A este mi neda, Lancome ma krasne obaly, aj co od nich mam, som velmi spokojna. Skvele ruze maju. Tato paletka nieje v mojich odtienoch ale pozriem ine.
No asi budem jedina, ale mne sa Guerlain obaly ruzov teda vobec nepacia.

6. listopadu 2014 v 12:40

těším se na tu Bourjois rtěnku, konečně nějaký pro mě nositelný odstín :) ! koule stále chci a stále mi ta cena trhá srdce, ale asi se budu konečně muset hecnout a jít pro ně, jinak to nevidím ! :) a Nuxe olej mě taky moc láká :)

6. listopadu 2014 v 12:44

och och, dnes sme mali odmeny, a vcelku slušné... Čo si vyberiem??? :(
:D
saveonbeauty

6. listopadu 2014 v 12:44

Ten Geurlain vypada skvele!Brala bych vsechno:)

Travel notes

6. listopadu 2014 v 14:26

asi jsem se zamilovala do těch stínů Lancome :) áchjo :D

6. listopadu 2014 v 15:52

Cela kolekce se mi moc libi :)

Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

6. listopadu 2014 v 15:55

Ach, rozplývám se :) Tohle mi nedělej :D Ten Nuxe chci a musím mít i rtěnku a nové odstíny stínů Bourjois :)

New in: October 2014

6. listopadu 2014 v 17:01

Kde prosím kúpim ten Guerlain? Chcem všetko! :D

6. listopadu 2014 v 17:02

ja som taka prakticka zena, takze obalmi sa pokocham, ale doma ich mat nemusim... najviac z tychto sa mi paci Lancome vizual, inak aj ten jesenny bol velmi podareny. A skoda ze nie som na oleje, lebo ten NUXE Love from Paris uplne krici, ze "vezmi si ma" :D

6. listopadu 2014 v 17:30

Fakt díky, Mooro ;-) Olejíček Nuxe jsem si chtěla už delší dobu pořídit, tenhle překrásný obal to nejspíš o dost urychlí. A zřejmě budu potřebovat tu rtěnku z vizuálu Lancome, ten odstín je přesný!

6. listopadu 2014 v 20:35

No tak všechno Guerlain se mi tentokrát moc líbí! Hlavně ta druhá, naprosto zbytečná věc, třpytivý pudr :) A Viktor & Rolf!!

6. listopadu 2014 v 20:50

Je fakt, že mi nadpis článku vůbec neseděl k původní fotce. Ty abys říkala, že meteority nepotřebujeme? Naštěstí to hned bylo uvedeno na pravou míru :D
A čistě technicky, neměl by nám čert raději donést rovnou ty meteority? Přece se nebudeme malovat uhlím :D

6. listopadu 2014 v 21:23

@Anonymní v Marrionaud uz by mela byt, u ostatnich nevim .. ale ve Francii to je tutovka :)
Jinak jj, kupuju i na eshopech :)

6. listopadu 2014 v 21:26

@Visa prave na to nejvic hele :) tohle je přírodní směs oleju, zadne silikony, a je umichana fakt dobre, jelikoz nemasti a vlasy jsou super lesklý .. silikony mi poslední dobou naopak vysusovaly uplne strasne, od kazdyho pouziti to bylo jen horsi a horsi

6. listopadu 2014 v 21:27

@Veronika Pastorková jo pravda, ta je pekna, se mi tam libej ty stetce hlavne

6. listopadu 2014 v 21:29

@Visa no, to celkem tipuju, že možná tady i budes jedina :D ale chapu, na někoho to muze byt příliš opulentni, je to takovy opak strizliveho Lancome :)

6. listopadu 2014 v 21:32

@The Beauty Couloir praktickou zenu svaz a zavri do sklepa :D jeden Guerlain do kazde rodiny! :)))

6. listopadu 2014 v 21:33

@Annabel Lee Meteority si koupite, jinak vas priste uz odnese do pekla, kde na vas bude cekat cela Satan approved sadicka :P :D

7. listopadu 2014 v 0:08

Ja naopak budem bez Nuxe :)) Najma bez jeho tazkej vone :P Doma mam plnu flasticku a odkedy mam olejcek od Roger & Gallet, tak Nuxe len sada prach..
Peacock & Pineapples

Anonymní
7. listopadu 2014 v 1:03

Četla jsem,že olej Nuxe voní,teda spíše smrdí jako parfémová voda z Oriflame Giordani Gold.To mě teda od koupě odradilo a nevím kde to očichat.Nevíte někdo jak to s tou vůní je? Díky.

Anonymní
7. listopadu 2014 v 9:07

Mne voni spis jako Hugo Boss Bottle. Mam asi uz ste baleni.

Anonymní
7. listopadu 2014 v 10:28

@Cern� Moora
mohla bys prozradit, na jakých e-shopech? myslím tím zahraniční, ale evropské.

7. listopadu 2014 v 21:48

Tu červenou rtěnku nutně potřebuju!! :( http://sanpiegokids.blogspot.cz/

Westik Off topic
8. listopadu 2014 v 1:13

Mmmmmoment. Ty jsi nebyla v TOP 10 Blogerky roku? WTF? Error.

8. listopadu 2014 v 1:23

Tak mě nejvíc v postu zaujal nadpis a první odstavec :D Zas jsem se musela smát a říct si jen: no jo, černá můra prostě umí :D - a tak se taky přidávám k těm, co si povzdychnou nad tím, že jsi nebyla v TOP 10 blogerky roku. Když jsem pro tebe hlasovala. A chtěla tě konečně vidět :)))) Tvůj blog je suprovej, tvý články mě bavěj číst i opakovaně.

8. listopadu 2014 v 13:45

@Anonymní kupuju hlavne na ceskych, tady se nekdy povedou uplne neskutečny ceny totiz:) ze zahraničních pak treba feelunique, nicmene ackoli uk, tak hrozi dph (ktery ale vracej, nastesti)

8. listopadu 2014 v 13:46

@Anonymní zajdi ho vyzkouset, za me kazdopadne smrdi moc pekne :) a to od avonu neznam nastesti ;))

8. listopadu 2014 v 14:02

@Radka K. to je moc mily, dekuju :) pokud jde o blogerku roku, tak k tomu nemam vlastně ani moc co rict ... coz se nestava casto! :D ona je to holt takova akce ... ktera me vubec nezajima no ;)) pisu to tady pro vas a dle zpetny vazby se dokazu i celkem s prehledem ocenit sama, coz je pro me to podstatny, ne nejaka cena, kvuli ktery bych musela pretrpet vecer, jenz se z filosofickyho hlediska hluboce prici mym zivotnim zasadam, pokud bych to mela cely nejak neutralne opsat (proste v mym vesmiru je to pro me cely na urovni povinny ucasti na koncertu Evy a Vaska ... coz nedik :D)
.. ale mozna jen tak z prdele spustim pristi rok masivní kampan - kdo pro me bude hlasovat, tak me pak taky uvidi ... by bylo prvni misto hele :D

8. listopadu 2014 v 15:26

Koule a Rouge parade = must have. V Marionnaud do 9.11. -40% na 2. výrobek. Kupovala jsem v Palladiu, ovšem na prodejnu zavezli jednu, slovy jednu Rouge parade, a ta je moje:-).

8. listopadu 2014 v 20:24

Moc dobrá inspirace! :-)) Přesně v tomhle si od blogerek ráda nechám poradit :-))

Skills of Art

9. listopadu 2014 v 18:04

@Martina Frankova tak to je slusnej deal! :)) skoda, ze to netrvalo dyl ..

Anonymní
9. listopadu 2014 v 18:38

Nádhera, ty obaly, ach! Mooro, prosím tě, používáš Nuxe olej i na obličej, nebo jen na tělo? A jak je to s jeho ,,přírodním" složením, někde jsem četla, že to zas není tak horký. Díky moc!

9. listopadu 2014 v 19:03

@Anonymní na obličej jsem ho zkoušela, ale mam pocit, že muj oblibenej argan hydratuje lip, takze tim se u me tohle pouziti zatim dostava do pozadi ..
Slozeni ... nuxe neni znacka, co by se chlubila certifikaty prirodni kosmetiky, dle toho k ni i pristupuju a nemam v tomhle smeru nerealny ocekavani .. olej je opravdu slozen pouze z oleju a rostlinejch extraktu, zadny silikony, parabeny apod.
Na druhou stranu tady mam treba krem a v nem je silikon .. takze jak rikam, neni to obecne prirodne certifikovany a pokud na tom nekdo baziruje, tak na to slozeni urcite musi u kazdy veci mrknout zvlast

12. listopadu 2014 v 16:13

Musím říct, že jsi mě regulérně nalákala na ten olej od Nuxe. Doteď jsem si řikala, že ho určitě nepotřebuju! A ty stíny od Bourjois vypadaj taky suprově.

13. listopadu 2014 v 23:29

Guerlaina už jsem okukovala v Sephoře a celá kolekce je nádherná - hlavně teda ty koule a taky bych brala ten červený lesk. A docela se těším i na ty dva nové odstíny Bourjois, podle fotek vypadají pěkně.

Anonymní
14. listopadu 2014 v 22:44

ty vogo, jsem chudý student! Když si koupím něco z výše uvedenýho nebudu mít měsíc, co jíst :D Nicméně, pokaždý, když se kochám celou tou lákavou nádherou zbytečností, se těším , až budu vydělávat a nakupovat všechno, co mi marketing nacpe.
Článek na mě byl moc dlouhej, jinak perfektní úvod jako vždy :)

Anonymní
15. listopadu 2014 v 21:40

tie nové meteoritky som si kúpila a považujem ich za vydarenejšie ako stálu kolekciu /vlastním teint rose/. ale to balanie nie je až tak krásne ako na obrázku :-(. viktoria

18. listopadu 2014 v 19:48

@Černá Moora
Tak som si ho na tvoje odporucanie kupila, som zvedava. Nemali sice to krasne balenie s aifelkou, ale dostala som mini balenie toho olejceka s trblietkami.

20. listopadu 2015 v 9:31

Už dlouho jsem si přála vůni Viktor & Rolf bonbon, dlouho jsem se jen chodila vonět do Sephory a včera jsem k narozeninám dostala tuhle úžasnou sadu, nic mi neudělalo větší radost!!! :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...