Rajc & Nuda za listopad

2. prosince 2015

Dneska pro vás mám první díl nové série pravidelných článků, kde vždycky shrnu, co mě za uplynulý měsíc nejvíc rajcovalo či nudilo, ať už půjde o různé nákupové novinky, minirecenze, tipy, akce atakdále atakpodobně, přičemž se nebude jednat jen o kosmetiku, i když ta asi bude převažovat, ale prostě fakt cokoli, co mi bude připadat dostatečně zajímavé.

Pokud je můj pocit správný, tak by vás to mohlo docela bavit ;) Faktem totiž je, že už nějakou dobu mi přijde, že právě podobné typy článků jsou dnes na blozích nejoblíbenější a že klasické obsáhlé kosmetické recenze o pouhém jednom výrobku naopak už mají svou největší popularitu tak nějak za sebou a čtenáře zrovna dvakrát netáhnou ... příčinu bych viděla v tom, že za těch posledních několik let vzrůstající popularity beauty blogů je naprostá většina kosmetiky už tak brutálně prorecenzovaná zleva i zprava, že solo recenze má smysl psát snad už jen ve třech případech:
1) jedná se o něco totálně úžasného (něco takového chce každý)
2) jedná se o něco totálně strašného (veřejné popravy baví lid již od počátku věků)
3) jedná se o masivně očekávanou novinku (je třeba se rozhodnout, jestli zařadíme do jedničky, nebo dvojky)
 ... přičemž ve všech ostatních případech to za ten čas vynaložený na sepsání ani moc nestojí ... aneb věnovat speciální článek každému krému nebo make-upu, který člověku projde koupelnou a přitom nemá žádnou z výše uvedených třech vlastností, a je buď jen docela dobrý, nebo docela nic moc, je čtenářsky bohužel už tak trochu zbytečná práce. 
Každopádně mě určitě zajímá, jak se na tuhle věc dívate vy :) Třeba se úplně pletu ... neb vycházet samozřejmě můžu jen z toho, co baví číst mě + ze statistik čtenosti různých druhů vlastních postů.


A nyní již k tématu dne ... jako silně jsem uvažovala, jestli s tímhle postem začínat zrovna u listopadu ... neb ten byl ... jak jen to nejlíp vystihnout ... ale ať se na to dívám, jak se na to dívám, trefnější není nic jiného, než že listopad byl měsíc totálně na pyču. Kdyby to šlo, tak ho u vesmíru ihned po doručení reklamuju a ještě budu požadovat omluvu a tučnou náhradu nemajetkové újmy. Ono se sice nakonec možná bude jednat o ten případ, že všechno zlé je k něčemu dobré, ale prvním třem tejdnům  rozhodně nelze udělit než čestný Satan approved štempl.

A co konkrétně mě tedy v listopadu rajcovalo & nudilo?

Nejdříve kosmetika. 
Došel mi odlakovač. A mě nenapadlo nic lepšího, než dát zase po roce nějakou tu šanci Dermacolu, neb jsem měla z nějakýho důvodu skoro jistej pocit, že jeho Express odlakovač je něco, co si ji zaslouží. No, well done, Mooro.
Jak ne-úplně-povedenou kosmetiku nevyhazuju a snažím se to s ní přece jen nějak doklepat, tak tohle poletí. Nejen, že odlakovávání je dvanáctihodinovej porod, ale ještě (asi jako bonus), dokáže lak zcela záhadným způsobem rozpatlat skoro až k zápěstí (nejspíš kvůli té své divné olejovité konzistenci, která se rozteče všude).
Náhrada byla tedy nutná, a tentokrát už žádné experimenty - Isana to jistí; podle mě nejlepší drogerkový odlakovač.






Pokud jde o věci, u nichž je olejová konzistence naopak žádoucí, závilost na Nuxe se zase o něco prohloubila. Kokosák jsem zase po čase zavedla na vlasy. Tenhle je z Countrylife a za mě lepší než Purity Vision, jelikož v něm nezůstavají ty otravné tvrdé hrudky, která pak při aplikaci všude opadávají. 





Tohle je taková paradoxní dvojka. Na balzámu od Bio Aroma jsem nejdřív neviděla vůbec nic extra a koupila kvůli tomu Benefit Total Moisture ... abych nakonec došla k tomu, že Benefit je úplně strašnej a že nevím, co mi na Aromě vlastně vadilo. Na oba asi bude podrobnější recenze, ale stručně řečeno, Benefit místo totální hydratace totální zklamání, nehydratuje vůbec, akorát pleť obalí do vrstvy silikonů a glycerinu (a to jsem ho v počátečním falešném nadšení ještě doporučila kámošce, se jí musím zeptat, jestli dopadla líp).





Voňavou vánoční limitku a odličovací pěnu od Alverde řadím jednoznačně do rajcu. Pěna dá i řásu.





Taky mě dost bavila fialová ... a ačkoli Urban Decay je z nich jednoznačně nejfotogeničtější, je taky jednoznačně nejhorší, pokud jde o výkon. Na máznutím prstem sice dobrý, ale na oku drží hůř než Catrice a i ten jeho prvotně zajímavej odstín se vytratí úplně někam do pryč.





Borotalco bylo v Glanc boxu, a spokojenost. Parfemace se zdá sice dost průrazná, ale parfém nakonec vůbec neruší.






Benefit Fake up aneb další trefa mimo terč. Nejen, že vypadá jako zabarvenej balzám na rty, on stejně jako zabarvenej balzám na rty, kterej se ovšem v nějakým zatmění šílený mysli snažíte použít pro rozjasnění oka, i funguje (takže barva nula nula nic, akorát jste mastný). A vidíte to balení, jo? Pfff ... bych za ty prachy u potisku čekala větší výdrž.






YSL Touche Eclat je naštěstí jiný kafe. Manifesto zase spolehlivě funguje jako taková sladká teploučká peřinka do venkovního nečasu, dokonce jsem kvůli němu ani moc neguerlainila (a to je teda co říct).






Revlon Colorstay jsem v době frustrace z Fake upu vyhrábla někde v hlubinách šuplíku a ačkoli na celý obličej je to na můj vkus až moc neprodyšný latex (proto byl taky v hlubinách), na kruhy je překvapivě fajn - dost světlý, vyhlazující i krycí.





 
Ačkoli po většinu měsíce jsem byla tak fatálně nasraná, že mě nebavilo dokonce ani nakupovat (což i shopaholik-začátečník ví, že je fakt těžký stav téměř vyžadující resuscitaci), nakonec jsem tuhle krizi překonala alespoň na černý pátek.

Nenudilo hlavně F&F. Jak vánočníma úletama ...



... tak 30% slevou. 
Sice jsem tímto trochu vykročila ze své barevné comfort zone (i když v reálu je tedy tmavší), ale za necelý litr? Neberte to. Černou verzi sice taky měli, ale ta byla bohužel beznadějně vyprodaná.





Celkem se mi líbil i tenhle, ta kožešina byla strašně příjemná, ne takový ten hrubý cuckatý hadr, který se u umělotin většinou objevuje, ale to by byl už moc velký odstínový ústupek :D






CCC a jeho nová a obří letňanská prodejna jasnej rajc. 



Btw. na Instagramu proběhla menší debata o jejich velikostech (končí většinou u 40, výjimečně u 41), tak jsem si dodatečně vzpomněla, že jsem tuhle potkala eshop Sheego, kde mají jak nadměrné velikosti do 44, tak i například kozačky pro silná lýtka, široké nohy apod. ... a dokonce jsou i docela pěkný a kožený ;) Tak třeba se to někomu hodí ...










Barvičky v Inglotu taky musí potěšit každého. 







Tentokrát jsem konečně vyhrála DM box (zatím se zadařilo jen jednou). Spešl článek dělat nebudu, imo by tady bylo už předmkováno, tak jen takhle ve zkratce ... o micce a máslu na rty už jsem se zmínila v předchozím článku, Ariel asi moc není o čem, ze Sally Hansen mám radost, jeden zpevňovač od ní aktuálně používám a je super, tak ráda zkusím i jiný, a linka na oči mi zrovna došla, ale od Dermacolu už mám tu užší verzi a šíleně se maže, tak se trochu obávám i u téhle. Vzorečky jsou vzorečky. A pak tam byla ještě malá hnědá kabelka přes rameno, ale ta byla tak totálně strašná, že jsem ji radši ani nefotila :D







A moje nová oblíbená zelená Nutella :D Ba ne, to vás nechci mystifikovat, sladké to není, jen dýňová semínka a sůl. Ale je to strašně dobrý ;) Už ani nevím, pro co jsem to do toho Countrylife šla tentokrát, asi pro Tahini, ale myslím, že neměli, tak jsem začala zkoumat i ostatní pasty a pod vlivem dýňového absťáku jsem nakonec skončila v posteli s tímhle. 
Navíc jestli to bude mít pozitivní vliv i na vlasy, tak tím lépe, dýňový olej mi totiž moc nejede.






Na závěr dva songy. Oba jsou naprosto mimo můj běžnej hudební vkus, přesto mě oba strašně bavěj. Asi že byly tenhle měsíc tak nějak tématický ... v zásadě jsou totiž o tom samém ... jen jeden je víc pro holčičky a druhej víc pro chlapečky (přičemž na chlapečka se bezpochyby moc dobře kouká ;)
... nafrněnejm egoistickejm mrchám každopádně zdar!










Co rajcovalo a nudilo tenhle měsíc vás? A jak to máte s recenzemi - baví vás vůbec ještě klasické články jen o jediném produktu?



28 comments

2. prosince 2015 v 9:23

konečně další, který nechápe to nadšení z dermacol odlakovače :-D když říkám, že je to nejhorší věc, co se mi v rocee 2015 dostalo do ruky, skoro nikdo mi to nechce věřit :-D takže jsem ráda, že mám další potvrzení :-)
Jinak výběr kabátu perfektní, myslím si, že jednou za čas vyběhnout z barevného stereotypu není na škodu :-) a tebe rozzáří.

2. prosince 2015 v 9:27

Rajcovalo:-D Inu proti gustu...:))
Urban Decay nevidím nevidím nevidím
Isana je super, ten Dermacol je hodně chválený, jako ok, ale mě také nijak nezaujal. Borotalco miluju, nesmrdím vůbec, krásně voním celej den, určitě zkus někdy tu černou variantu, ta voní krásně, sexy:)
Nafrněná je sranda no, na první poslech to člověku přijde jako kravina, ale po čase si to aj zpívám a holky jsou v tom klidu docela vtipné, na pohled:))
Mě asi nějak nerajcovalo nic, nějak to ty běžné, denní radosti a starosti zastínily, tak snad bude další měsíc lepší:)

NightFury
2. prosince 2015 v 9:32

Tohle se mi hodně líbí, jen tak dál. Články o jednom nijak extra vybočujícím produktu mě nebaví (Satan approved a To potřebujete do toho samozřejmě nepočítám, ty jsou boží!)

Za tip na kozačky velký dík, budu nějaké potřebovat :)
A kabát jsem si teď pořídila velmi podobný, ale černý, s dvouřadým zapínáním a taky má sukýnku :)) (ze sekáče teda..)

Nafrněná mi hraje každou chvíli, přestože to taky není můj hudební styl, ten klip je naprosto boží :D
A druhý song je mimo moji hudbu úplně, tenhle typ chlapů mě nijak nebere, ale konkrétně tenhle je dost.. koukatelný :))

2. prosince 2015 v 9:49

najviac ma zaujala "nafrnena" :-)))) fakt genialna pesnicka a aj klip - ma to v sebe nieco, preco mame s muzom tak radi ceske filmy...:-) ale to druhe som nepochopila - prooooc????? snad to nie je koment uplne mimo....

2. prosince 2015 v 9:56

DM box mám taky, jsem zklamaná, ale je to nejlíp využitých 200 bodů, jejich slevové knížky a dárky jdou úplně mimo mě. Jsi teda snad jediná, kdo Dermacol odlakovač nechválí, já ho mám zatím na poličce nepoužitý. Tak nějak jsem čekala, že Benefit krém za tu cenu stát nebude, všichni ho chválí, ale složení nic moc.
S těmi články máš naprostou pravdu, absolutně mě nebaví číst sáhlodlouhý článek o řasence od Rimmelu, mazadle od Dove atp., tohle prostě rovnou přeskakuju, ani neotvírám.

2. prosince 2015 v 10:09

Isana souhlas,jinej nepoužívám :) A alverde máslo mám taky a uvažuju ještě o jednom balení...

2. prosince 2015 v 10:11

najviac ma zaujala "nafrnena" :-)))) fakt genialna pesnicka a aj klip - ma to v sebe nieco, preco mame s muzom tak radi ceske filmy...:-) ale to druhe som nepochopila - prooooc????? snad to nie je koment uplne mimo....

2. prosince 2015 v 10:40

S recenzemi pozoruju stejný trend, budu muset vymyslet nějaký zajímavější koncept. :)
Tenhle článek mě bavil. V listopadu jsem si nejraději hrála s Too Faced vánoční paletou. A z odlakovačů mám nejraději Lilien a Sparitual (fakt je dobrej). :)

2. prosince 2015 v 11:51

Souhlasím, že recenze o jednom produktu jsou už trochu nuda, tenhle koncept je o moc lepší a zajímavější, kolikrát ty recenze už ani nečtu, ale tyhle souhrné články jsou super :)
Upřímně taky moc nechápu tu obrovskou chválu na odlakovač Dermacol, jako úplně to nejhorší to není, ale na Isanu rozhodně nemá (taky je to můj top odlakovač), takže ho používám jen na závěrečné začištění štětečkem, na to v pohodě stačí. Momentálně mám odlakovač z Lidlu a je taky v pohodě, jen mi moc nevyhovuje to dávkování, takže si zase koupím Isanu.
Borotalco musím už taky konečně zkusit a dm box mám taky, se ségrou jsme si ho rozebraly, takže využijeme vše, ale teda čekala jsem o malinko víc, třeba jen kdyby tam byla vánoční svíčka, působilo by to hned o dost líp.
Nafrněná je skvělá písnička, nejdřív mi to přišlo jako kravina, ale časem jsem se zaposlouchala a i ten klip je super, hlavně Martha Issová :) Tu druhou písničku vůbec neznám, ale mrknu na ni až budu večer doma :)

2. prosince 2015 v 14:46

Mooro, tu vánoční limitku od Alverde jsem zatím nebyla schopná dohledat, kdes to v tom dmku našla prosimtě? :)

2. prosince 2015 v 15:38

Safra, ten kabát vypadá skvěle! Já šla v pátek kolem F&F a vůbec jsem tam nevlezla... teď mě to hodně mrzí... :(

Takovéhle shrnovací články mám ráda, sama je občas píšu, když se mi nahromadí věci, ke kterým se mi chce říct jen pár vět či dokonce slov. Ale mám ráda i normální recenze, jen musí jít o věci, o které se sama zajímám, a nesmí to být něco, co už bylo zrecenzované všude možně. Takže mě moc nebaví klasické recenze běžné drogérie. Zajímají mě leda tak limitky nebo když nějaká značka přijde s něčím originálním (což se často nestává). Jinak si vyhledávám na čtení podobně zaměřené blogy, jak je ten můj, kde mě pak baví číst i ty klasické recenze. Takže pečující přírodní kosmetika a pak neokoukaná dekorativka. Hlavně paletky očních stínů a zajímavé odstíny rtěnek mě baví.

2. prosince 2015 v 18:42

Ektor je top, a hot as fuck :D palec hore

Ale teda musím nesouhlasit s odlakovačem od Dermacolu, já ho miluju! Odlakovává rychle a nevysušuje mi nehty - je ppravda, že pak mám zapatlaný prsty :D Ale fakt mi přijde super, kupuju pořád dokola.

2. prosince 2015 v 20:15

@Mikrosvět by Ellen jsi příliš vstřícná, za mě je to nejhorší odlakovač minimálně za posledních pět let :D neb jako že odlakovač neodlakovává, dobrý, to se stává (třeba ebelin mi nevyhovujou taky vůbec), ale aby se ještě takhle nechutně patlal, to už je jako něco extra :D

2. prosince 2015 v 20:15

@ilovemakeup haha, abys to UD nezmínila :D
fakt maj černej? mrknu, prubnu, sexy chceme

2. prosince 2015 v 20:16

Prepáč, ale naozaj je nevyhnutne, aby na fotke z F&F boli ľudia, ktorí absolútne netušia, že sú fotení a určite by si neželali aby boli verejne vystavený na webe. Pritom fotku stačilo vhodne orezať a bola by aj krajšia.

2. prosince 2015 v 20:18

@NightFury to gratuluju k úlovku, já v sekáči nepořídila nikdy nic, nemám na to buňky asi ;)

nožejo ;) kdyby byl koukatelnej méně, tak mě to asi tolik nebere .. (ta povrchnost, pff)

2. prosince 2015 v 20:21

@Moje Tvojenaše to bude asi tim, ze skoro v kazdym ceskym filmu hraje Liška nebo Chýlková nebo Issová :D (všechno důvody, proč český filmy tak strašně nemusím :D)

2. prosince 2015 v 20:22

@Jana právě, já ty knižky taky moc nevyužiju, beru skoro jen kvůli slevě na nákup ... i když teď jsem teda šla s bodama brutálně do mínusu, jsem je tejden před boxem utratila za sovičkový hrnky :D

2. prosince 2015 v 20:23

@An žejo ... jinak Sparitual jsem málem koupila na nějakém tom veletrhu, prý je fakt super, ale nakonec zvítězila lakota a představa vyhovující Isany za zlomek :D

2. prosince 2015 v 20:25

@Lynn právě, já taky hodně přeskakuju ...
ad box, to je fakt, mohli to pojmout vánočně i trochu obsahem, nejen balením ..

2. prosince 2015 v 20:26

@Brunwen tak ještě vlez, ony ty kabáty nebyly drahé ani za plnou cenu .. zvlášť, když si vezmu, co mají za střihové hrůzy skoro všude jinde (aneb parky a kabáty po otci)

2. prosince 2015 v 20:27

@Romana Černá konečně někdo ;) s Dermacolem je to fuk, hlavně, že souhlasíš s Ektorem :D

2. prosince 2015 v 20:29

@Biela Mačka jakože jsem je měla požádat, aby se drželi mimo záběr? :D vždyť je to fuk, stejně jsou rozmázlí a vůbec tam o ně nejde

2. prosince 2015 v 21:35

Tak teď jsem ti napsala dlouhej koment a hodilo mi to hlášku "konfliktní komenář" nebo něco na ten způsob. Sledujou mě nebo co? :-))) (Asi tušíš, jakej vopruz je psát něco dlouhýho znovu a od začátku, takže promiň, že to nedám).

2. prosince 2015 v 21:47

@Harmony škoda :( jinak já když píšu něco delšího, tak si to pro jistotu před odesláním zkopíruju, blogspot už mě taky několikrát vypekl ...

3. prosince 2015 v 0:12

@Černá Moora Jo, já nesnáším ty pytlovité beztvaré kabáty...

4. prosince 2015 v 23:24

Nějak jsem nevěděla, že je tenhle dermacol odlakovač nějaký velký hit, ale protože mi ebelin neseděl, sáhla jsem po něm a jsem z něj strašně nadšená. Na moje nehty funguje zázračně dobře (fakt jsem je nikdy neměla tak čistě odlakovaný jako po dvou tazích tohodle, i když je to nějaký humáč se třpytkama) a i ten olejíček je hrozně příjemný :) Co se fialových stínů týče, dobrou zkušenost mám s paletkami sleek, jsou to aspoň s bází docela držáci. Především ale oceňuji link na eshop s botama, sehnat nějaké hezké kozačky pro silnější lýtka je někdy docela nadlidský výkon, zvlášť, když chce člověk nějaké úplně klasické a ne za 5 litrů :)

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...